וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האריה יחזור למלוך?

ירון אדרי

8.1.2007 / 15:45

פיז'ו משחררת את הלביאה הצעירה לטרוף את מתחריה. האם ה-207 תטרוף את מתחריה בראלי או תיילל כחתולה?

אי שם בשנות השמונים עמד העולם עם פה פעור. פיז'ו שיחררה לאוויר העולם את ה- 205GTI ובך קבעה את הסטנדרט החדש להצ'בק חמה. הרכב הפך בין לילה לחלומו הרטוב של כל נער והמונח GTI הפך למותג למרות שהוא למעשה נולד עם הגולף. כמובן שרכב ספורטיבי צריך גם את הבמה המיוחדת לו ולכן השיקה פיז'ו את ה- 205T16 שכיכבה גם במסלולי הראלי.

השנים חלפו וכעשור וחצי מאוחר יותר חזרה פיז'ו אל הפודיום עם ה-206 ראלי שמאז הצגתה שלטה כמעט בכל מרוץ אפשרי במרוצים בהם השתתפה לאורך השנים. אבל אז באה הנפילה. במקום להמשיך ולהתחרות ב- 206 המוצלחת, הלכו הצרפתים והשיקו את ה- 307 כמכונית הראלי הבאה שלהם כצעד שיווקי גרידא. לא רק שמדובר ברכב בעל מרכב גדול וכבד יותר ולכשעצמו רכב חדש לחלוטין, אלא מדובר ברכב בעל מרכב קבריולה! ההצלחה ברחה מהם והאירוניה היא שהאחות החורגת מבית, סיטרואן, תפסה את ההובלה.

היום משיקה סוף סוף החברה את ה- 207 S2000 שאמורה להחזיר עטרה ליושנה. הרכב שכבר הוצג כרכב תצוגה עם השם 207RC יערוך את המרוץ התחרותי הראשון שלו כשעל ההגה יושב אלוף הראלי השוודי ג'ימי ג'וג במרוץ ראלי שבדיה שייערך בסוף השבוע (09-11/02/207) ובכך למעשה יוכלו החברים בפיז'ו ספורט להמשיך ולפתח את הרכב בתנאי אמת.

האם מסורת דגמי ה- 20X תימשך? את זה רק העתיד יאמר. מה שבטוח זה שבעיצוב הם לא מפספסים.

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully