וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר: גרמניה 3 - יפן 0

ירון אדרי

9.1.2007 / 8:46

נכון לרגע זה, טוארג המירוץ של פולקסווגן משיג עם 100% הצלחה, אך 80 אחוז מהמרחק הכללי עדיין לפניו

פולקסווגן ממשיכים לדהור קדימה תוך שהם דבקים בשיטת "נהג לכל יום" וכך ביום השלישי לדקאר מנצח הפעם הנהג הדרום אפריקאי ג'יניאל דה-וילירס וזאת לאחר שביומיים הקודמים זכו שני נהגים אחרים, קארלוס סיינז וקארלוס סוזה. אמנם אנו מדברים על שלב מאוד מוקדם (ויחסית קל) של התחרות אך ניתן לראות כי ישנו יתרון ברור לטוארג על פני המיצובישי כשנהגה סטפן פטרהנסאל חוצה את קו הסיום כשהוא ממוקם במקום השלישי ובמרחק של יותר משלוש דקות מהמקום הראשון. שני הגיע קארלוס סיינז, שניצח את יום האתמול, כשרק 25 שניות מפרידות בינו ולבין דה-וילירס וזאת לאחר קטע המדידה המיוחד בן 252 ק"מ. תוצאותיו המצטברות של סיינז (שלישי ביום הראשון) מציבות אותו כרגע ראשון בדירוג הכללי.

שם נוסף שמתחבר לדקאר הוא של יוטה קלינשמידט בב.מ.וו. שפרט להיותה שייכת למין הנשי, היא נהגת מהרמה הגבוהה בפני עצמה. מזלה לא האיר לה פנים היום והיא מאבדת חצי שעה עקב דליקה ולבסוף היא מסיימת במקום ה- 22 כשבדירוג הכללי היא ממוקמת רק במקום ה-23.

יום לא קל עבר על הישראלי שסיים את קטע המדידה במקום ה- 221 מבין רוכבי האופנועים מה שמקפיץ אותו למעשה אל המקום ה- 227 הכללי (בינתיים) ובהפרש של מעל 10 שעות ממוביל הקטגוריה פוחול הספרדי.

את הלילה האחרון עשו המתחרים בשיט עת עברו מספרד למרוקו שביבשת הדרומית ופרט לתלאות הרבות ולסכנות שאורבות להן בהמשך לא ניתן לנבא מה ילד לו יום.

ההיסטוריה במספרים
יצרניות רכב וסדנאות רבות ניסו מזלן לאורך השנים במרוץ הדקאר. מבט חטוף בספרי ההיסטוריה מראה לנו מספרים שיגרמו לכמה אנשים לשפשף את העיניים בתדהמה. הנתונים מתייחסים לנצחונות בקטעי המדידה המיוחדים:

1. מיצובישי 149 ניצחונות.
2. סיטרואן 59 ניצחונות.
3. פיג'ו 49 ניצחונות.
4. רובר 36 ניצחונות.
4. שלסר 28 ניצחונות.

מבין האופנועים מובילה KTM עם 128 ניצחונות ולאחריה ימאהה עם 124 וקאג'יבה עם 59 ניצחונות.

  • עוד באותו נושא:
  • דקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully