וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולים ביפן

12.1.2007 / 9:30

הונדה חושפת תמונות ראשונות ומשוגעות של מכוניות תצוגה על בסיס הג'אז והסטרים בתערוכת טוקיו

עוד לא נרגענו מהמהלומות שהנחיתה עלינו הונדה בדמות האקורד קופה החדשה ומכונית הספורט קונספט של אקיורה בתערוכת דטרויט, וכבר אנו מתבשרים על חידושים נוספים מבית היצרנית היפנית שיוצגו בתערוכת טוקיו ב-12 ועד ה-14 בינואר. הפעם נחשפות בפנינו תמונות ראשונות של הג'אז קונספט הבאה ושתי גרסאות תצוגה למיניוואן על בסיס הסטרים, שאחת מהן עשויה להיות רמז ברור לעבר המכונית המוגמרת שתחליף את המיניוואן המזדקן.

מכונית הסופר מיני של הודה כבשה לה שלל מעריצים, בייחוד ביבשת אירופה בזכות השימושיות המבריקה שהקנו המהנדסים לתא הנוסעים. אולם, השנים חלפו ומכונית הפוקימון הקטנה כבר לא נראית עדכנית מספיק, בייחוד לנוכח הצפוי להגיע אלינו מאירופה.

לכן, שקדו המהנדסים רבות כדי להציג מכונית לא פחות חכמה מזו אותה היא אמורה להחליף. הונדה מספרים כי השימושיות המקסימלית בתא הנוסעים תישמר ואליה נוספו גם יחידת בידור חדשה (כבר לא קוראים לזה רדיו) המשלבת מערכת שמע, ניווט, מערכת קולנוע ואף קונסולת משחקים עבור ילדים (אבל לא רק).

בנוסף לכך, תא הנוסעים מואר בשלל נורות לד וניתן לבחור את צבען בלחיצת כפתור על פי מצב הרוח. מבחינת הבטיחות, בג'אז הותקנו שלל מצלמות המביטות לכל הכיוונים שמטרתן למנוע שטחים מתים הנגרמים ממבנהו הפיזי של הרכב.

זורמים עם הסטרים

המיניואן הותיק של הונדה הצליח להרשים אותנו מאוד כאשר פגשנו בו בזכות שילוב המנוע תאב הסל"ד במיניוואן משפחתי ושימושי. כיום, סימני גילו של הסטרים כבר ניכרים ולכן הונדה בחרה לרענן מעט את מוביל המשפחות בטרם יוחלף בחדש. בתערוכת טוקיו היא מציגה שתי גרסאות שמראות כמה רחוק ניתן ללכת עם מיניוואן, ומסתבר שאפשר להגיע רחוק.

ראשון הוא ה'הייפר ספורט קונספט' אשר זכה לעיצוב חיצוני חד וזוויתי, במטרה להעניק לו מבנה אווירודינמי ואגרסיבי ככל הניתן. תא הנוסעים שלו שודרג גם גם במיטב מערכות התקשורת הניידות והמובילות; הכוללות מערכות ניווט, בידור, אינטרנט וכדומה לכל אחד מהנוסעים במקום מושבו!

הסטרים השני בתצוגה נקרא אקסלוסיב קונספט ותפקידו להראות כיצד ניתן להפוך מוביל משפחות משעמם לכלי רכב יוקרתי במיוחד. העיצוב החיצוני שנבחר לו, נראה פחות אגרסיבי מזה של ה'הייפר ספורט', אך גם מכובד ויוקרתי יותר. תא הנוסעים שלו עוצב כך שיעניק מרחב גדול יותר לנוסעיו (על חשבון מקומות ישיבה, כשכל אחד מהם יושב על כורסת עור ומסביבה, שוב, שלל אמצעי מדיה ותקשורת אלחוטית.

בקרוב אצלנו? בכלל לא בטוח.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully