וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורפת חדשה על המסלול

15.1.2007 / 10:15

אחרי שנחשפה הגרסה ה'עממית' של ה-XKR, הגיע זמנה של ה-GT3 לעלות על מסלול המירוצים

יגואר, אחת מיצרניות הרכב האחרונות שנותרו על אדמת הממלכה המאוחדת, מציגה בתערוכת אוטוספורט אינטרנשיונל המתקיימת בברמינגהאם את גרסת מירוצים החדשה שלה לקטגוריית ה-GT3. גרסת מסלול זו תוכננה במשך חודשים רבים על ידי חברת אפקס מוטורספורט הבריטית ותחת ניהולו של ריצ'רד לויד. יחדיו הם הספיקו לזכות במירוץ ה'לה-מאן' עם בנטלי של שנת 2003.

למעשה, לחברת יגואר, מלבת מסירת מכונית אחת בשלב זה לידי 'אפקס' לא יהיה קשר ישיר לקבוצת המירוצים. אולם, היגואר החדשה צפויה להתחיל בניסויי המסלול כבר בשבועות הקרובים והופעתה התחרותית הרשמית צפויה להיות על מסלול סילברסטון בחודש מאי.

ה-XKR GT3 מצוידת באותו מנוע V8 בנפח 4.2 ליטר הנעזר במגדש 'על' מתוצרת יגואר, אך כצפוי עבר שדרוגים נדרשים בהתאם לצרכים התחרותיים: משקלו הופחת והספקו צמח לכדי 475 כ"ס נכון לרגע זה. הגוף לעומת זאת, מלבד התקנת כלוב הבטיחות ושאר האביזרים הנדרשים, נותר זהה למקור הבנוי ממילא מאלומיניום, כך שהמשקל הכללי צפוי להיות נמוך וה-XKR אמורה להיות תחרותית במיוחד.

אל מנוע זה שודכה תיבת הילוכים סיקוונסיאלית בעלת 6 הילוכים וזו מעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים. כמו כן, מערך המתלים שודרג במערכת קוילאוברים מתכווננים במגוון אופנים והבלמים הוגדלו וחוזקו משמעותית; 375 מ"מ ו-6 בוכנות לקאליפר מלפנים ו-330 מ"מ מאחור עם 4 בוכנות לקאליפר.

מ'אפקס' נמסר כי המכונית הראשונה מתוצרתם כבר נמכרה וצפויה להשתתף עצמאית בסבב המירוצים הקרוב וכי מכוניות נוספות יבנו על פי דרישת הלקוחות. מה המחיר אתם שואלים? החברה אינה מפרסמת מחירים רשמיים נכון לרגע זה, אך הם לא צפויים להיות זולים.

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully