וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעילה אלקטרו-מכאנית להילוכים

17.1.2007 / 12:23

רב-בריח מוטור משיקה את ה-TRX – מערכת אלקטרו-מכנית לנעילת ההילוכים ברכב נגד גניבה

גניבות הרכב בישראל הנה תופעה מטרידה מאוד, שלרוב אינה זוכה לטיפול הראוי של ראשיות החוק בישראל, מה שמשאיר לנו בעלי כלי רכב את האחריות על מניעת גניבת מכוניתנו. שוק המיגון גדוש מוצרים, אך רובם אינם יעילים כל כך, או בכלל כנגד הגנב הנחוש.

בימים אלו, משיקה חברת רב-בריח את ה-TRX. זו היא מערכת נעילה אלקטרו-מכנית חבויה לתיבת ההילוכים, המופעלת באופן אוטומטי ללא התערבות הנהג (דריכה פסיבית). המערכת הבנויה מפלדה מסיבית ומבצעת נעילה אוטומטית של ידית ההילוכים או תיבת ההילוכים במצב חניה עם כיבוי הרכב. בנוסף, המערכת ניתנת לשילוב כחלק ממערכת האיתור סקיילוק GPS.


מערכת הנעילה החדשה של רב-בריח מוטור, נועלת את מערכת העברת ההילוכים של הרכב אוטומטית עם כיבוי המנוע והעברה להילוך חניה (Parking) ואינה מצריכה את התערבותו של הנהג. שחרור המערכת מבוצע על ידי הקשת קוד סודי בין 4-6 ספרות בלוח מקשים המותקן כחלק ממערכת ה-TRX.

המערכת האלקטרונית תוכננה כך שניטרולה יוכל להתבצע על ידי קישוריות למערכת איתור למערכת האיתור "סקיילוק GPS" ובהמשך תוכל להתממשק גם למערכות אחרות כגון אזעקות. מערכת ה-TRX מוסתרת כולה למעט לוח המקשים המואר, כך שלא ניתן לדעת על קיומה.

מחיר המערכת עומד על 950 שקל כולל התקנה וניתן להשיגה בכל סניפי רב-בריח מוטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully