וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו 107 XS לצעירים

18.1.2007 / 12:00

פיג'ו הצרפתית משיקה 107 בגרסת XS ספורטיבית למראה בעיקר עבור צעירים

מאז הוצגה בשנת 2004, ה-107 הקטנה והחסכונית זוכה להצלחה רבה בפלח מכוניות המיני. מכונית זערורית זו הצליחה להתחבב הן על ידי צעירים שאהבו את המראה החצוף והן על ידי מבוגרים שמעריכים את צריכת הדלק החסכונית שלה וכן את מחירה הנמוך.

היום חושפת פיג'ו גרסת XS חדשה ל-107 שתפנה בעיקר לצעירים; זו מגיעה בתצורה של 3 דלתות והיא קיבלה מספר מאפיינים עיצוביים בעיקר שגורמים לה להראות מעט יותר דינמית. הלקוחות יכולים לבחור בין סגנונות הצביעה הבאות: לבן "יהלום" עם פסים אדומים, אדום "לייזר" עם פסים לבנים, שחור "עורב" ופסים אדומים או אפור "זירקון" עם פסים בצבע אפור כהה.

מעבר לצביעה, גרסת ה-XS מוסיפה על האבזור הקיים גם חישוקים קלים בקוטר 14 אינטש בעלי 6 צלעות וברגי נעילה נגד גניבה, מד סל"ד, ספוילר תחתי בפגוש הקדמי, מראות בצבע הפסים שלאורך הרכב וצינור מפלט בעל יציאה כפולה. בתא הנוסעים תמצאו גלגל הגה מצופה עור ותפירה אדומה, ידית הילוכים אדומה וגימור אדים לידיות ופתחי המזגן.

מבחינת המנוע, אין שינויים. מדובר באותה יחידת כוח צנומה בנפח 1.0 ליטר המפיקה 68 כ"ס וצריכת דלק של כ-24 ק"מ לליטר ופליטת נזהמים נמוכה במיוחד. מחירה של גרסה זו בבריטניה עומד על 8,345 פאונד (כ-70 אלף שקל לפני מסים). אלינו כאמור, היא לא תגיע, כמו שאר דגמי ה-107.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully