וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחים בתנועה

ירון אדרי

18.1.2007 / 14:56

כשהסוף כבר נראה באופק, המתחרים מקבלים יום רגוע וקצר. האם הכל סגור או שעדיין יש תיקווה?

280 ק"מ בלבד הכיל התפריט להיום וללא מדידת זמנים כשהמתנה היקרה ביותר היתה הדרך הסלולה באספלט. מחר יכנסו המתחרים שוב אל תוך שיטחה של מאלי בקטע שיכלול 484 ק"מ מהם 257 ק"מ נגד השעון (אתמול היה מסלול מעגלי שחלקו עבר במאלי). יום שכזה הוא מצוין למתחרים שיכולים להרגע מעט מהלחץ היומיומי וגם מצוין בשבילנו בכדי לערוך סדר בעניינים.
נכון לכרגע, עברו המתחרים שנותרו 6,300 ק"מ ב-12 ימים (כולל יום מנוחה וכולל את היום) בחמש מדינות שונות: פורטוגל, ספרד, מרוקו, מאוריטניה ומאלי. מחר יחלו 1,615 הק"מ האחרונים שיתפרסו על ארבעה ימים עד שיגיעו לחופים של סנגל.

את המירוץ החלו 525 כלי רכב וכרגע נותרו רק 336 כשרשימת הנשורת כוללת 105 אופנועים, 59 מכוניות ו-25 משאיות. בקטגורית האופנועים ניצחו עד כה שבעה מתחרים שונים כשמארק קומה הספרדי מנצח שלוש פעמים מה שמעמיד אותו במקום הראשון בפער של כשעה. במכוניות היו שישה מנצחים שונים כשנהג הפולקסווגן הדרום אפריקאי, ג'יניל דה-ווילירס, מנצח שלוש פעמים גם הוא אך במיקרה שלו ההובלה נישמטה ממנו וכעט הוא ממוקם במקום ה-12 עם פיגור של שמונה וחצי שעות מהמוביל. המוביל אגב, סטפן פטרהאנסל הצרפתי, לא ניצח אפילו פעם אחת הדקאר הזה כמו גם כל נהגי המיצובישי. בכלל, פולקסווגן ניצחו בשש פעמים שונות (סיינז ניצח פעמיים) וכבר היו שהכתירו אותם אך כרגע הנהג המוביל שלה, מארק מילר, נמצא רק במקום השישי. בקטגוריית המשאיות העובדה ברורה יותר כשהאנס סטייסי ההולנדי מנצח ארבע פעמים והוא מוביל את הדירוג הכללי בביטחה עם כמעט שלוש שעות ספייר. הנחמה היחידה שלנו היא העובדה שאחד מחבריו לקבינה, צ'ארלי גוטליב, הוא יהודי גאה.

רגע לפני שהמירוץ נכנס לשלביו הסופיים, אפשר להמר כמעט בביטחה מי יהיו אלופי הדקאר של 2007 אך כמו שאומר המישפט המפורסם ביותר בספורט המוטורי, כלום לא ניגמר עד שזה ניגמר. הכל עוד יכול לקרות.

  • עוד באותו נושא:
  • דקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully