וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלולאר - הדור הבא

ירון אדרי

20.1.2007 / 9:57

אחרי פרארי גם מקלארן מרצדס מציגים את הנשק הסודי שלה לעונת הפורמולה 1 הקרובה יחד עם השם החדש

שאלה: איזה רכב קיבל פרננדו אלונסו בזמן ששימש כנהג בקבוצת רנו?
שאלה נוספת: איזה רכב יקבל פרננדו אלונסו בקבוצתו החדשה "וודאפון מקלארן מרצדס"?

לא משנה מה תהינה התשובות, סביר להניח שבקבוצתו החדשה הרכב יהיה מעניין יותר וסביר להניח שזהו השינוי הפחות חשוב עבורו. אם זה בכל זאת מעניין, הרכב החדש הוא ה-SLR.
מה שכן חשוב זה השילוב עם הקבוצה החדשה שמנצלת את אלוף העולם ובוחרת להציג את ריכבה החדש בספרד אל מול קהל של 150 אלף איש בוולנסיה. אומנם בתחילה הוצג הרכב הקודם (MP4-21) לבוש במדי הקרב החדשים אך אתמול (רביעי) נערכה נהיגת המבחן הראשונה לרכב החדש (MP4-22). הטסטים העיקריים לקראת עונת 2007 יחלו ב-24 לינואר כשבנוסף לאלונסו יצטרפו גם נהגה הצעיר של הקבוצה, אלוף ה-GP2, לואיס המילטון ונהגי המבחן פדרו דה-לרוסה וגארי פאפט.

בעוד שאלונסו מצהיר כי הצגת הרכב החדש בארצו תעזור לקבוצה להשיג עוד אוהדים, את המילטון מעניין רק הישגו האישי. הפנטזיה שלו על עולם הפורמולה 1 קורמת עור וגידים והוא מחכה בקוצר רוח למירוץ הראשון שייערך באוסטרליה בחודש מרץ הקרוב. האגדה מספרת כי בינקותו פנה המילטון אל רון דניס, מנהל הקבוצה, ובהחלטיות הצהיר כי הוא עוד ינהג ברכב שלו. ההבטחה קוימה. המילטון אגב מהווה תקדים בהיותו שחום העור הראשון שנוהג בליגת הפורמולה 1.

שיתוף הפעולה החדש של וודאפון (שבשנים הקודמות זוהתה עם פרארי) הוא לא רגיל. חברת הסלולאר העולמית מצרפת את שמה לשם הקבוצה כך שלא מדובר בחוזה חסות רגיל אלא בשיתוף פעולה של ממש. רון דניס גאה בכך: "זהו השותף השני של קבוצת מקלארן בשלושים השנים האחרונות והם מצטרפים למרצדס איתם אנו משתפים פעולה בהצלחה כבר 12 שנים". באותה נשימה הוא גם מציין את האטרקטיביות שיתנו אלונסו והמילטון המוכשרים והצעירים לוודאפון ברכבי העולם ובכלל על הפוטנציאל החיובי הטמון בהם בעיקר בפני צעירים. וודאפון לא ממתינה הרבה לתוצאות וכבר מנצלת את השקת הרכב החדש בכדי להציג את דיגמי הטלפונים הניידים החדשים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully