וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר: אף אחד לא מוותר

ירון אדרי

19.1.2007 / 23:49

משהו חריג צריך לקרות בכדי שמיצובישי לא ינצחו בדקאר. את פולקסווגן זה בכלל לא משכנע

"הירוק היום ירוק מאוד" אומר השיר שנכתב כניראה בהשראת הדקאר. לאחר 10 ימים בתנאי מדבר קשים כשמסביב רק חול וכולירה, הגיעו היום המתחרים לאיזורים הפוריים יותר במים וצמחייה וזכו לאמת את המשפט "המדבר כל קוץ הוא פרח". שיכרון החושים מהנוף הנדיר הוא שאחראי כניראה לאבסורד היומי כשממעוף הציפור יכולנו לראות את חוסר התמצאותם של המתחרים שאיבדו את דרכם בין השיחים. מי שלא איבד את הדרך וגם לא את האמונה, הוא קארלוס סיננז שמסיים היום ראשון את הקטע כשהוא חדור מוטיבציה. סיינז שהימים האחרונים לא הסבו לו נחת, מתגבר על הקשיים ומסיים ראשון כשהוא מושך אחריו את בן קבוצתו סוזה. דה-ווילירס לא הולך בדרכו של סיינז וגם היום משיג תוצאה גרועה כשהוא מסיים במקום ה- 22. הקרב על הבכורה יהיה כניראה בין שני נהגי המיצובישי, פטרהאנסל (שישי היום) ואלפאנד (שלישי) שהפער בינהם עומד על שש וחצי דקות בלבד. אל-עטייה מסיים היום במקום הרביעי.

באופנועים היה זה אסטבה שניצל היום את הבילבול בניווט ומסיים ראשון. פרנס ורהובן שהיה בין המובילים, התרסק היום ופרק את שתי כתפיו. את האחת הוא תיקן לבד. עם השנייה הוא כבר היה צריך עזרה. דספרס לא מצליח לנצל את העיכוב של קומה שמסיים במקום ה- 16 כשהוא עצמו מסיים במקום ה- 13.

תורידו עוד 484 ק"מ מהמרחק שנותר ועוד חמישה מתחרים. שלושה ימים לסוף.

ההיסטוריה במספרים

לא יעזור כלום. לעולם יקרא שמו של המירוץ "פאריז-דקאר" למרות שלא תמיד היה זה כך. למעשה המירוץ הוזנק רק 21 פעמים מצרפת מתוכם רק 19 הסתיימו בסנגל והשאר בדרום אפריקה (1992) ומצרים (2003). מקומות נוספים מהם הוזנק המירוץ הם ספרד ופורטוגל. המירוץ הוזנק פעמים מסנגל עצמה כשב- 1997 היה זה מירוץ מעגלי שגם הסתיים בסנגל ובשנת 2000 הסתיים במצרים. סה"כ הסתיימו בסנגל 24 מירוצים.

  • עוד באותו נושא:
  • דקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully