וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה מרצדס C קלאס החדשה

21.1.2007 / 10:37

מרצדס משחררת תמונה רשמית ראשונה של הסדאן הקטנה בהיצע אשר קבלה עדכונים רבים בדור החדש

אפשר לשים סוף לשמועות ותמונות הריגול; מרצדס חושפת רשמית את ה-C קלאס החדשה. עם אורך כללי של 458 ס,מ, ה-C החדשה ארוכה ב-55 מ"מ מקודמתה. כמו כן היא רחבה ב-42 מ"מ (177 ס"מ) ובסיס הגלגלים התארך ב-45 מ"מ לכדי 276 ס"מ. התועלת של צמיחת מידות אלו, מסבירה מרצדס הנה מרווח משופר בתא הנוסעים, ובייחוד עבור אלו היושבים מאחור.

ה-C החדשה מקבלת מערכת מתלים מבוקרת מחשב אשר מסוגלת לשנות את שיכוך בולם הזעזועים בהתאם לבחירת הנהג, אופי הנהיגה וכן תנאי הדרך. כך למשל, בנסיעות איטיות, חרירי השמן בבולמי הזעזועים נפתחים ומאפשרים נסיעה רכב יותר וכאשר הרכב מגביר את מהירותו, או כאשר המערכת מזהה עומסים כבדים על המתלים כמו בנהיגה בכבישים מפותלים חרירי השמן נסגרים ומקשיחים את המתלים לטובת ריסון טוב יותר של הגוף. בנוסף לכך, ה-C קיבלה מערכת בלמים הדומה לזו המותקנת ב-S המפוארת; מערכת זו מסייעת לנהג בזינוקים בעליה וכן יודעת לזהות מצבי חירום ולהכין את הבלמים לבלימת חירום.

באגף המנועים ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של אפשרויות; גרסת ה-180 קומפרסור שיפרה את הספקה מ-143 כ"ס לכדי 156 כ"ס והספקה של ה-200 קומפרסור עלתה לכדי 184 כ"ס. גם מנועי ה-V6 חוזקו מעט וכעת הם מוצעים בגרסאות של 204, 231 ו-272 כ"ס. שני מנועי הדיזל המוצעים ב-C קלאס עברו עדכונים משמעותיים במערכת ההזרקה הישירה ובטורבו כך שהספקם של ה-200CDI וה-220CDI עומד כעת על 136 כ"ס ו-170 כ"ס בהתאמה, במקום 122 כ"ס ו-150 בדור היוצא.

בסעיף הבטיחות, מספרים במרצדס כי במהלך תכנונה, הם ביצעו מבחני ריסוק לכ-100 מכוניות מסוג זה וכעת כלוב הנוסעים בנוי מחומרים חזקים בהרבה וחזית הרכב מציעה אזורים סופגי אנרגיה חדשים בארבע רמות קשיחות. בתוך תא הנוסעים ניתן למצוא 7 כריות אוויר (2 חזיתיות, 2 צדיות, 2 וילונות וכרית לברכי הנהג) יחד עם משענות ראש אדפטיביות שמסוגלות להגיב במהירות עצומה ברגע של פגיעה מאחור ומנוע את תופעת צליפת השוט המוכרת במקרים אלו. כמו כן, מהנדסי מרצדס ציידו את ה-C גם המערכת ה'קדם תאונה' אשר יודעת לזהות מצבים בהם הרכב עומד בפני תאונה בלתי נמנעת ועל ידי כך היא מכינה את הרכב להתנגשות; חגורות הבטיחות מתהדקות על הנוסעים, הבלמים מופעלים וכדומה.

שיווקה של ה-C קלאס החדשה יחל בעולם בחודש יוני השנה, אך טרם נתקבלו פרטים מהיבואן המקומי אודות תאריך ההגעה והמחירים הצפויים.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully