וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאיה נערכת ל- ‏2007

ירון אדרי

22.1.2007 / 18:30

יבואנית קאיה לישראל משחררת את תוכניתה לשנה הקרובה. המתכון: ריבוי דגמים ומחירים תחרותיים

ק.מ.י, יבואנית קאיה לישראל, מתכננת הסתערות על שוק הרכב בשנה הקרובה. עם נציגות ברוב הקטגוריות ומנועי דיזל ובנזין, מקווים בק.מ.י לפתות את הצרכן הישראלי במחירים תחרותיים במיוחד. רוב דגמי הקאיה עברו רענון לאחרונה והשאר צפויים להתרענן במהלך השנה הקרובה, דבר שמעמיד יתרון נוסף לזכותם.

את שוק ציי הרכב מקווים לכבוש בקאיה ע"י דגם הריו שימוקם בקבוצת רישוי 2 ועם שלושה מנועים, 1.4 ו-1.6 בנזין ו-1.5 דיזל. המג'נטיס החדשה שכבר מתגלה כלהיט בשוק המוניות, תימכר לשוק הפרטי עם מנוע 2 ליטר בנזין בשילוב גיר טיפטרוניק, מערכת בקרת יציבות ESP, בקרת אקלים ועוד החל מ-151 אלף ¤.

הקארניבל החדש שכבר הושק בישראל, יוצע עם מנוע בנזין וברמת גימור גבוהה החל ב-196 אלף ¤ כשדגם הטורבו דיזל יוצע ברמת גימור גבוהה עוד יותר ובעלות של 225 אלף ¤. מיניואן נוסף עם שבעה מושבים הוא דגם הקארנס שיוצג בסוף פברואר. הקארנס ישווק עם תיבות אוטומטיות בלבד ומחירו טרם נמסר.

בקטגורית המשפחתיות, תמשיך קאיה למכור את הסראטו אלא שלקראת סוף פברואר יוצג הדגם המשופר. השיפור יהיה בדמותו של מנוע ה-1.6 החדש מבית יונדאי/קאיה בעל 122 כ"ס וגיר טיפטרוניק. מקאיה מדווחים גם על שיפור בצריכת הדלק עם נתון של 14 ק"מ לליטר. מחירה של הסראטו יחל ב-117 אלף ¤. דגם משפחתי נוסף שמצליח באירופה הוא הסיד בעל מנוע 1.6 ליטר ומרכב ארבע או חמש דלתות והגעתו מתוכננת רק בסוף 2007.

את השטח ינסו לכבוש עם הגרסה המחודשת של הסורנטו בעלת מנוע הדיזל החזק על 170 סוסיו ובחודש יולי מקווים לצרף גם הספורטאז' לחגיגה עם תחילת ייצורו במפעל קאיה החדש שבסלובניה.

מחירים תחרותיים, דגמים חדשים וקמפיינים שיווקיים, הם התוכנית של קאיה להגדלת מכירותיה בשנה הקרובה. האם הם ילכו בדרכה של בעלת הבית, יונדאי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully