וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועת הצופה

ירון אדרי

23.1.2007 / 12:10

סקודה מציגה רשמית את האוקטביה סקאוט 4X4 ועל הדרך מפרסמת עלייה במכירותיה בשנת 2006

שיא מכירות של כל הזמנים בשנת 2006, כך מפרסמת היום סקודה. בשנה החולפת מכרה החברה כ-550 אלף יחידות מדגמיה השונים תוך עלייה של 12% ביחס למכירות ב-2005. היקף הייצור עלה גם הוא בהיקף דומה והיעד לשנת 2007 הוא עלייה נוספת של 5% כמו גם חתימת הסכמי ייצור בסין. כמו כל חברות הרכב בעולם, גם סקודה מכוונת אל השוק הסיני מה שבהחלט יכול להעלות את רמת המכירות.

הכוכבת הראשית היא האוקטביה, שאחראית על כמחצית מהמכירות ובסקודה מציגים כעת דגם נוסף למשפחתית המצליחה, האוקטביה סקאוט 4X4. פרטים אודות הסקאוט פורסמו בעבר אך כעת משחררים בסקודה פרטים סופיים. דגם הפנאי-שטח בתצורת הסטיישן, יוצע ברמת גימור גבוהה שתכלול חישוקי סגסוגת 17 אינטש, בקרת יציבות בשילוב בקרת ירידה במדרון, מגבים לתאורת החזית, בקרת שיוט ועוד.

על הנעת הסקאוט אחראים שני מנועים, 2 ליטר בנזין FSI בעל 150 כ"ס ו-2 ליטר TDI בעל 140 כ"ס. הדור השני של מערכת ההאלדקס ידאג לשינוע בשטחים מגוונים ובכביש ע"י העברה של עד 98% מהכוח בין הציר הקדמי לאחורי. בכדי לא להרוס את חגיגת השטח, הוגדל מרווח הגחון ב-17 מ"מ ביחס לדגם כפול ההנעה הרגיל, והוספו מגיני גחון מאלומניום לתחתית המרכב.

שיווק הסקאוט יחל במהלך חודש מרץ הקרוב ומסירות ראשונות יחלו באפריל. סביר להניח שאת הסקאוט נוכל לראות גם בישראל במועד מאוחר יותר.

פרט לסקאוט, עתידים בסקודה להציג רשמית את הפאביה החדשה בתערוכת ז'נבה הקרובה במרץ. הפאביה שנחשפה בחודש שעבר הציגה חזית חדשה המיישרת קו עם הרומסטר והסופרב ובעזרתה מקווים בסקודה להגדיל את המכירות גם בקטגוריות הסופר מיני.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully