וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירכיים שלה, הג'נטים שלה

28.1.2007 / 10:53

שאקירה מסייעת בעיצוב לאון קופרה ייחודית וזו תוענק לאחד מהתורמים לעמותת הצדקה של הכוכבת

הזמרת הקולומביאנית שקירה, אשר פרצה אל המסכים ומקלטי הרדיו שלנו, בעיקר בזכות יכולתה להתנועע בחושניות, חברה אל יצרנית המכוניות סיאט כדי שזו תלווה את מסע הופעותיה באירופה, אך כעת גם מתוך המטרה לקדם את עמותת הצדקה שהקימה. עמותה שנקראת Pies Descalzos (רגליים יחפות) ומגייסת כסף עבור ילדים נזקקים בקולומביה.

סיאט שמחו להרחיב את שיתוף הפעולה המסחרי גם אל הפאן החברתי. הם צרפו את שאקירה אל צוות המעצבים שלהם ויחד הם יצרו לאון קופרה חדשה ויחידה מסוגה עם נגיעות אישיות של הכוכבת. שינויי העיצוב בלאון כללו צביעה חיצונית בצבע סגול מיטאלי (בחירתה של שאקירה) וכן מספר רכיבים בתוך תא הנוסעים. המושבים הוחלפו במושבי ספורט בעלי שני צבעים וחישוקי ה-18 אינטש נצבעו בשחור. לשמה של הלאון קופרה נוסף גם הכינוי "רגליים יחפות" והוא נתפר על המושבים והוצמד למקומות שונים בגוף הרכב. המנוע נותר כשהיה על 240 סוסיו.

כדי לתרום לילדי קולומביה ואולי גם לזכות בלאון ששוויה עומד על 27,300 אירו, כל שעל האירופים לעשות הוא לשלוח SMS למספר ייעודי ולתרום 1 אירו לעמותה. הגרלת הרכב תיערך ב-15 במאי והמכונית תימסר לתורם המאושר בתערוכת ברצללונה בתחילת חודש יוני.

לטעמנו, מדיבר באירוע חכם ומבורך במיוחד. האם יש סיכוי שמישהו מיבואני הרכב ירים את הכפפה להקמת מסע התרמה דומה עבור הילדים הרעבים בישראל?

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully