וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרת הגדולים

28.1.2007 / 12:16

לקראת פתיחת תערוכת האופנועים בלונדון, אנו מציגים את עשרת כוכבי התערוכה הבריטית

אם עדיין לא הזמנתם כרטיסי טיסה וכניסה לתערוכה, אנו ממליצים לכם להזדרז שכן תערוכת האופנועים הגדולה שתתקיים בלונדון, תפתח את שעריה ב-1 בפברואר ועד ה-4 בפברואר. בתערוכה זו, צפויים לככב האופנועים היפים ביותר והאכזריים ביותר, אופנועי כביש סדרתיים וגם כוכבי מסלול, כך שלכולם יהיה מה לראות. ואם זה לא מגרה אתכם מספיק, החלטנו לספר לכם על עשרת הכלים הדומיננטיים בתערוכה:

דוקרטי 1098

ההמתנה הארוכה להגעת מחליף ראוי ל-916 מגיע לסיומה עם חשיפת ה-1098. הדוקאטי החדש חמוש במראה שיגרום גם לרוכב ותיק לפרוץ בדמעות ובביצועים שמציבים אותו בחוד אופנועי ה'טווין'.

ק.ט.מ 690 סופרמוטו

אפנת הסופרמוטו צוברת יותר ויותר מעריצים בעולם וכעת KTM חושפת את ה'סופר' החדש שלה; ה-690. האופנוע החדש ארוז בשלדה קלילה וקשיחה במיוחד ומספיק להתבונן בצמד המפלטים הזקורים שלו ובמקור הכתום והמחודד בחזית כדי להבין שהבחור הולך להיות רציני.

קוואסאקי Z750

קוואסאקי מצידה מחזירה מלחמה עם אופנוע התקיפה העירוני (סטריט-פייטר) החדש שלה, ה-Z750. לטענת החברה, אופנוע זה מציע איזון מושלם בין הספקי המנוע ויכולות שלדה כדי להפוך אותו למדויק ככל הניתן ברחבות הערים. עיצובו אגרסיבי במיוחד ובהחלט יהיה קשה לפספס אותו עם צביעה זרחנית שכזו. כמו כן הם מספרים כי מחירו לא יחייב אתכם למכור את האישה והילדים כדי לקנות אחד כזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טריומף טייגר 1050

בצד הוורסטילי יותר ניתן למצוא את הטריומף 1050. הדור החדש שלו עבר מספר רב של שדרוגים ביחס לקודמו וכעת לטענת החברה הוא ל רק יפה יותר, אלא מהיר, נוח ורב יכולות.

רפום V8 מונסטר בייק

את אופנוע זה כבר חייבים לראות כדי להאמין. מהנדס מכונות בריטי החליט לשדך בין מנוע V8 עתיר סוסים ונפח שהגיע מ'מונסטר-טראק' אל אופנוע. השילוב הבלתי אפשרי הזה הוליד אופנוע מפלצתי הלוגם אלכוהול נקי ומפיק 1,000 כ"ס. המפתיע בסיפור הוא כי אופנוע זה מוגדר חוקי לכביש בבריטניה.

הארלי XR1200

אופנוע זה מבית החברה האמריקנית עדיין אנו זמין לרכישה. למעשה, הארלי טרם החליטה אם כלי זה יגיע לייצור ובאיזו תצורה, ולכן תערוכה זו עשויה להיות הפעם היחידה שתראו אותו שלם.

בימוטו DB6 דליריו

אולי האופנוע המשונה-מרהיב ביותר בתערוכה. בזכות השימוש במנועי ה'וי-טווין' של דוקאטי, התפנתה בימוטו להקדיש יותר זמן לפאן העיצובי של האופנוע החדש וזה בהחלט ניכר. הוא נראה שרירי ועתידני, אך גם די מציאותי באותה המידה. מחירו אגב כצפוי אמור להיות גבוה להחריד.

ב.מ.וו HP2 מגהמוטו

זה מה שקורה כאשר מעצבי ב.מ.וו פורקים כל עול; הם יוצרים אופנוע חדש וחדשני, שגורם לכל שאר הסופרמוטו'ס להסמיק. אם תהיתם, אז להבטחות שרושם העיצוב החדש יש כיסוי מצד הביצועים; ב.מ.וו ציידו אותו במנוע הבוקסר המסורתי, רק בנפח 1,170 סמ"ק והררי מומנט. הייצור לעומת זאת, יהיה במספרים מוגבלים, אז כדאי להזדרז.

סוזוקי GSX-R1000 K7

כאשר הושק ה-GSX-R1000 ב-2001 הוא מייד קבע סדר עולמי חדש בקרב קבוצת אופנועי הליטר ספורט. כעת, עם הצגת הדור הרביעי שלו, הוא ממשיך לעשות כן עם פחות משקל, יותר כוח והנאה גדולה יותר. כך למשל הוא מציע מלבד עיצוב עדכני, גם את היכולת לתת לרוכב לבחור בין שלושה מצבי כוח במנוע בלחיצת כפתור.

יאמהה M1 של ולנטינו רוסי

אמנם ה'דוקטור' האיטלקי הפסיד בשנה החולפת את מירוץ ה-GP (יש לו כבר שבע אליפויות בכיס חליפת העור שלו) על גבי אופנוע זה, אבל עדיין יהיה זה יותר ממעניין לפגוש את כלי המירוץ המשובח הזה בתערוכה.

כרטיסים לתערוכה ניתן לרכוש בקופות במקום במחיר של 16 שטרלינג, או 13 שטרלינג בהזמנה מראש באתר תערוכת האופנועים של לונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully