וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת. שתיים. ירוק!

ירון אדרי

28.1.2007 / 17:28

המופע המוטורי בהנחייתו של אלי אילדיס, כינס חברים רבים למירוץ קארטינג רווי אדרנלין

ביום שיש האחרון התקבצו אורחים רבים במסלול מירוצי הקארטינג "מגה-קארטינג" שבפ"ת. הסיבה, מסיבת ההשקה הרשמית לתוכנית "המופע המוטורי" בהנחייתם של אלי אילדיס ודוד קיגלר המשודרת בערוץ 10.

את האורחים ניתן היה לחלק לשניים. אלה שבאו לדרינק של צהרי שישי והקפה שניים במסלול ואלה שבאו לתת בראש. כך ניתן היה לראות את דני רופ, נדב בושם, שרון טייכר, מיקי חיימוביץ, מירי נבו ועוד. בין השרוטים שבאו עם דם בעיניים ניתן היה למנות את אורי גוטליב, רון קופמן, יעל גלדמן, אסי לוי, יאיר ניצני, איתן אורבך ואניה גוסטומלסקי.

בין ראיון אחד לשני ודיגמון לצלם מזדמן, היה גם המירוץ עצמו. אקשן ואדרנלין מלוא החבית נשפכו שם ולאחר קרבות ממושכים ומורטי עצבים היה זה איתן אורבך שקטף את הניצחון מאורי גוטליב, כאילו היה זה ממתק שנלקח מתינוק. למקום השלישי הגיעה אניה גוסטומלסקי שבדומה לאיתן אורבך, לשניהם תארים רבים מבריכת השחייה דווקא מה שמוכיח שאם תתנו לספורטאי סיבה, הוא יעשה הכל בכדי להגיע ראשון. הפרס אגב, מכונית מרצדס SLK לסוף שבוע שלם.

מאוכזב הערב היה דוד קיגלר שבדומה לתוכנית, גם הפעם יצא מקופח אלא שהפעם הוא החליט לעשות לכך סוף ובמירוץ הגמר גנב את דגל השחמט ממנצח המירוץ והחל לברוח. הוא שכח לקחת בחשבון שהמסלול מעגלי וכעבור זמן קצר מאוד נגמרה התהילה.

  • עוד באותו נושא:
  • קארטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully