וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספארקו צ'אלנג': העונה השניה

29.1.2007 / 12:23

טורניר "ספארקו קארטינג צ'אלנג'" יוצא היום לשנה שניה של ליגת מירוצי קארטינג מאתגרים

לפני כשנה, יבואן ספארקו לישראל וחברת eDriveIL העוסקת גם בתחום הקארטינג המקצועני החליטו על פתיחת טורניר קארטינג, בדיוק כפי שמתרחש בליגות המקצועניות, אליו יוכלו להצטרף כל אחד או אחת גם מבלי נסיון קודם או רשיון מירוצים. הטורניר רשם הצלחה רבה והאלופים זכו בפרסים נכבדים. כעת, בעקבות ההצלחה, החליטו היזמים לפתוח את טורניר "ספארקו קארטינג צ'אלנג' לשנת 2007".

במהלך הטורניר יתקיימו שישה מירוצים בימי שני במסלול המירוצים "אלפא קארטינג" שבפארק מיני ישראל בלטרון, בפערים של כארבעה שבועות בינהם, כשהמירוץ הראשון ייערך היום (29/01/07) בשעה 19:00. במירוץ זה, כמו באחרים, המתחרים יחולקו לשתי קטגוריות משקל: "עד 70" ו- "70+" ואלופי "ספארקו קארטינג צ'אלנג'" בשתי הקטגוריות יזכו בתום העונה בפרסים כספיים מתנת ספארקו ישראל ו-eDriveIL. כל מירוץ יחולק לשלושה סבבים של נהיגה תחרותית בסך כולל של כ- 20 ק"מ, בסופם יצברו הנהגים ניקוד אליפות וכמו כן יוענקו שמפניות וגביעים למנצחים. עלות ההשתתפות הנה 190 שקל בלבד למירוץ.

יוזמי הליגה מקווים להצלחת הטרוניר כפי שקרה בשנה שעברה, כשתיקוותם היא הצטרפותם של הנהגים המתחילים אל הליגות הוותיקות יותר ואולי אף למירוצי מכוניות שיחלו להיערך בחודשים הקרובים לאחר אישורו הסופי של החוק לספורט מוטורי.

ענף הספורט המוטורי בישראל עדין לא קיבל כאמור את חותמת ההכשר האחרונה המתירה קיומם של מירוצים, אך ענף הקארטינג משגשג כבר יותר מעשר שנים. על פי הגדרתו בחוק, הקארטינג אינו נחשב לכלי רכב במלוא מובן המילה ולכן ניתן לקיים מירוצי קארטינג חוקיים, כפי שנעשה במסלולי הקארטינג השונים בישראל.

ליגות וטורנירים רבים נערכו במשך השנים במסגרות מקומיות וארציות ולא מעט נהגים אף יצאו לנסות מזלם מעבר לים. ההשתתפות בכל אותן ליגות היתה אך ורק עבור נהגים בעלי רשיונות מירוץ אותם קיבלו לאחר שעברו בהצלחה קורס נהגי מירוץ. נהגים רבים שרצו לנסות מזלם בליגות המקצועניות, נמנעו מלעשות זאת בעקבות העלויות הגבוהות או הידיעה כי חוסר הנסיון לא יביאם לתוצאות.

לפרטים והרשמה: 050-6565666

  • עוד באותו נושא:
  • קארטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully