וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת אופנועים בפסח

ירון אדרי

30.1.2007 / 12:20

ב-4 ועד ה-7 באפריל תיפתח תערוכת הרכב 'גלגלים' בעיקר עבור אופנועים בגני התערוכה במקום 'רכב ויותר'

חוה"מ פסח ידוע כחג לחובבי המוטוריקה כשגם בישראל אנו מתהדרים בתערוכת רכב משלנו, אוטומוטור. אומנם זאת ממש לא תערוכת בינלאומית, אבל בכל זאת, לשוק הישראלי היא מספיקה ברוב המקרים. בכל שנה מציגים יבואני הרכב את מרכולתם ולעיתים נותנים לנו גם להנות ממוצגים נדירים במחוזותינו. כך למשל נחשפנו לסיטרואן קסארה של לואב או לפורמולה1 של ב.מ.וו ואחרות.

אולם, דווקא ענף הדו דלגלי סבל מייצוג מצומצם וברוב המקרים הוא נראה יותר כאילו מדובר היה בנספח לתערוכה. התפתחות ענף זה הביאה את מארגני אוטומוטר ובראשם דורון גילר, לפתוח השנה בתאריכים 4 ועד 7 באפריל (חוה"מ פסח) את תערוכת גלגלים במקום תערוכת 'רכב ויותר', והם מכנים אותה כתערוכה הבינלאומית הראשונה לאופנועים. בתערוכה זו יופיעו כל יבואני האופנועים בישראל עם למעלה מ-300 דגמים שונים, כמו כן יוצגו טרקטורונים ואופנועי ים.

שטח מיוחד בתערוכה יוקצה לטובת חובבי האופניים עם הצגתם של הדגמים הנחשבים ביותר בישראל כולל אביזרי עזר לרוכב. התצוגה תיערך בשיתוף איגוד האופניים הישראלי.

למרות כל הנאמר לעיל, גם לעולם המכוניות יהיה ייצוג; יבואני המכוניות יציגו גם הם דגמי מכוניות, אך יהיו אלה דגמים בחשיפה ראשונה בלבד שיקבלו מתחם משלהם בשטח התערוכה.

את האקשן והאדרנלין יספקו מופעי ראווה בהם יזכה הקהל לראות פעלולי מכוניות, אופנועים, אופניים ועוד במתחמים סגורים וייעודיים לכך.

מארגני התערוכה מבטיחים לנו תצוגה חסרת תקדים שתתקיים אחת לשנתיים, לסירוגים עם תערוכת הרכב 'אוטומוטור' בגני התערוכה בתל אביב.

דורון גילר, מנהל התערוכה מוסרי כי מחירי הכרטיסים יהיו 70 שקלים לכרטיס רגיל, 60 שקל לועדים או 35 שקלים בעזרת ה"כוכבים" של ישרכרט. לדבריו, צפי המבקרים עומד על רבע מיליון כאשר זמן הבילוי הממוצע אמור להיות כ-4 שעות בתערוכה. החידוש העיקרי יגיע בתערוכה זו בהפעלת 4 מופעים שונים בכל רחבי המקום.

כל שנותר לנו הוא לייחל לתערוכה הצלחה. אנחנו נהיה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully