וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה טרגית לאופל GT

ירון אדרי

30.1.2007 / 13:00

האופל GT החדשה רק נחשפה וכבר גבתה קורבן ראשון: עיתונאי רכב צרפתי מצא את מותו בנהיגת מבחן

מייקל בארלי, עיתונאי צרפתי בן 54, נהרג ביום שבת האחרון במהלך נהיגת מבחן לאופל GT החדשה באירוע ההשקה. בארלי, כתב העיתון היומי ניס-מאטין, השתתף בנהיגת המבחן שנערכה בסאן דיאגו קליפורניה על ידי אופל, באיזור שנועד לבחון את יכולותיה הדינמיות של האופל. בארלי, שככל הנראה נסע מהר ביחס לדרך, התדרדר לתהום לצד הדרך וכך מצא את מותו. שותפו לנסיעה, פאטריק לואיס בן ה-47, נפצע קשה בפניו והא פונה לבית החולים האיזורי.

אופל חשפה את ה-GT החדשה רק בשבוע שעבר כמחליפת ה-VX220. הרכב הדו מושבי והגג נפתח, נועד להתחרות ישירות בהונדה S2000. מנוע השני ליטר מספק 264 כוחות סוס בעזרת מגדש טורבו ודרך תיבה ידנית בעלת חמישה הילוכים, עובר הכוח אל הגלגלים האחוריים. התאוצה למאה קמ"ש אורכת 5.7 שניות והמהירות הסופית עומדת על כ-230 קמ"ש. פנים הרכב קיבל נגיעות מינימליות של אלומיניום למראה ספורטיבי יותר.

אופל נמצאת בבעלותה של ג'נרל מוטורס וה-GT תיצור יחד עם הפונטיאק סולסטיס והסאטורן סקיי בפס הייצור שבדלוואר בארה"ב ואף יהיו זהות ברבים מהרכיבים. הרכב ייוצר עם הגה שמאלי בלבד ולמרבה ההפתעה הוא לא ישווק בבריטניה וגם לא בישראל. במקומות בהן הוא כן יימכר יעמוד תג המחיר על כשלושים אלף אירו.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully