וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ה-S2000 בסוף חייה?

ירון אדרי

31.1.2007 / 10:18

חושבים שה-S2000 קיצונית? עוד לא ראיתם כלום. יתכן והונדה מתכננת גרסת טייפ R פרועה לרודסטר הזו לפני שתוחלף

ללא ספק, ה-S2000 נחשבת לאחת מהמכוניות היותר מעניינות שהגיעו לישראל. מנוע שני ליטר אטמוספרי המנפק 240 כוחות סוס ב-8,300 סל"ד מוכר רק בכלים דו גלגליים והונדה בהחלט שידכו לו שילדה נפלאה.

ה-S2000 הנוכחית קרובה לסוף חייה והמכורים יכולים לצאת מעט מאוכזבים. לא שהדגם הנ"ל מאכזב אותם חלילה, האכזבה באה מהיעדרה של גירסה קרבית עם הכיתוב טייפ R. אז כעת, כשהצגת הדגם הבא תיעשה בקרוב, דולפות שמועות הגורסות כי דגם כזה אכן צפוי להיוולד.

הגירס הקרבית צפויה לעבור שינויים משמעותיים ובראשם הדיאטה שתעבור בעיקבותיה תאבד 100 ק"ג ממשקלה כך שכל סוס יזכה לטפל בכחמישה ק"ג בלבד. הדיאטה תכלול ויתור על מערכת המיזוג, הסאונד, חומרי בידוד ואת הגג הקשיח יחליף גג העשוי סיבי פחמן. המנוע יעבור גם הוא שינויים אך נתוניו החדשים לא ידועים (למרות שקשה לחשוב על גירוד כוח נוסף ממנוע שכזה). על העברת הכוח תהיה אחראית מערכת LSD (דיפרנציאל מוגבל החלקה) שתתווסף לרכב כמו גם הנמכת המרכב והקשחת הבולמים. הבלמים גם הם ישודרגו לגדולים יותר והמגע עם הכביש ייעשה בעזרת צמיגים בתירכובת מיוחדת. כיאה לרכב כזה, גם הג'אנטים יקבלו עיצוב מיוחד

שינוים ייערכו גם בפנים הרכב. שני כיסאות ספורטיביים עטופים באלקנטרה, הגה ספורטיבי קטן מידה ואביזרים נוספים, ישמשו את הנהג לניהוג החיה. בדומה לדגמי הטייפ R מהעבר, פנים הרכב ייצבע בשילוב של לבן וצהוב כפי שהיה באינטגרה והסיוויק.

הרכב יוצג רק ב-2008 ואם נתחשב במדיניות היבואן בישראל, ייתכן ונזכה לראות בארץ לפחות את הגירסה הסטנדרטית. לגבי המחיר, כיום הוא עומד על 350 אלף ש"ח. רוצים לנחש כמה יעלה הדגם הבא?

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully