וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוז המכאני

ירון אדרי

3.2.2007 / 10:40

אתם חובבים ספורט מוטורי אמריקאי וכתום עושה לכם את זה? קבלו את קורבט החלומות שלכם

האינדי 500; מירוץ המכוניות המפורסם ביותר והחשוב ביותר בארה"ב ששואב אל המסלול באינדיאנפוליס עשרות אלפי צופים מידיי שנה ועוד מיליוני צופים בעולם ישובים מול מסך הטלוויזיה. חלק מהאטרקציות במירוץ הן התאונות שמוציאות מייד את רכב הבטיחות אל המסלול שפרט לתפקידו הרשמי להכתבת קצב נסיעה רגוע יותר, מהווה פרסומת ניידת ליצרן. חברות רבות נלחמות על מנת לקבל תפקיד זה ולנצלו לטובתן.

שברולט, שבארבע השנים האחרונות מציגה את הקורבט במירוץ המפורסם, חושפת כעת את הרפליקה לדגם המסלול בגימור מיוחד ותחת הכיתוב אינדי 500. קו הייצור יפלוט 500 מכוניות בלבד בגרסת קבריולה ובצבע "כתום אטומי" להגדרת החברה. פרט לכיתובים ומדבקות בכל פינה אפשרית, נמצא את הלוגו רקום גם על הכיסאות. למי שפספס את הצבע הכתום, גם בתוך תא הנוסעים ישנם אבזרים הצבועים באותו הצבע להעשרת האווירה והייחוד, וכמתבקש, גם חישוקי האלומיניום עוצבו מחדש.

בהזדמנות זאת נציין כי דווקא מנוע ה-V8 על 400 סוסיו לא עבר כל שדרוג והוא מוצע עם אותן תיבות, ידנית או אוטומטית בעלות שישה הילוכים. למעונינים, מחיר הגרסה הידנית בארה"ב הוא 67 אלף דולר ואלפייה נוספת תזכה אתכם בתיבה האוטומטית (כ- 300 אלף ¤ לפני מסים).

הקורבט אינה מיובאת לישראל באופן רשמי, אך עדיין מסתובבות על כבישי הארץ מספר יחידות ביבוא אישי, כל שאם תזדרזו, אולי תספיקו להיות בין ה-500 הלקוחות של גרסה ייחודית זו.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • irl

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully