וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי מתכוננת לתערוכת ז'נבה

ירון אדרי

5.2.2007 / 9:54

מיצובישי מציגה את הקו המנחה שלה לקראת תערוכת ז'נבה כשברקע חגיגות תשעים שנים להיווסדה

לקראת תערוכת ז'נבה שתיערך בחודש הבא, משחררים במיצובישי הצהרות בראשן ציון תשעים שנים לחברה היפאנית. התערוכה תנוצל להצגת הבכורה האירופית לדגם הפרוטוטייפX ולהצגת האאוטלנדר החדש והכל במקביל להצגת המודל A, הדגם הראשון שייצרה החברה בשנת 1917.

דגם הפרוטוטייפX כבר הוצג בתערוכת דטרויט והוא מסמן יותר מכל את עתיד הלאנסר איבולושן 10. כעת מוסר מנהל השלוחה האוסטרלית של מיצובישי, רוברט מקאינרי כי בתחילת 2008 תוצג גרסה מתורבתת לאיבו 10 החזקה. הדגם המוחלש ימוצב מתחת לאיבו ויכוון לתחרות ישירה מול הסובארו WRX הרגילה. בנוסף, רוצים במיצובישי לאחד קווים עם שאר יצרניות הרכב אשר מציגות רכבי טורבו עממיים כמו פורד, פולקסווגן ועוד.

המכונית תיקרא לאנסר "ראליארט" ותשתמש במנוע השני ליטר המוגדש של האיבו רק עם פחות סטרואידים. מערכת ההינע לארבע גלגלים תהיה זהה לזאת של האחות החזקה, אך מספר מערכות כמו בקרת הבלימה, המתלים האקטיביים ומערכת ההיגוי המתוחכמת לא יהיו בה. דגם לאנסר האצ'בק יוצג מאוחר יותר באותה שנה עם מנוע חדש בנפח של 2.4 ליטר, אך כרגע לא חושפים במיצובישי פרטים נוספים.

בעוד שהפרוטוטייפX כבר הוצגה בדטרויט, האוטלנדר תוצג לראשונה ולדברי מיצובישי מדובר בזן חדש של רכבי פנאי. מערכת 4X4 מתוחכמת, ארבעה מתלים עצמאיים, מערכת בלימה משופרת ומרכז כובד נמוך. אלה יהיו חלק מהמאפיינים של דגם התצוגה שלדברי החברה יכיל עוד טכנולוגיות נוספות שיגיעו מהאיבו החדשה.

חיצונית יזכה הדגם לחזית אגרסיבית יותר, בדומה לדגם הקונספט פאג'רו איבו 2+2, עם פגושים אגרסיביים וקווים חדים שלא ישאירו מקום לספק לגבי ייעוד הרכב. מתחת למכסה המנוע ישכון מנוע V6 בנפח שלושה ליטרים הכל חדש שיותאם לתקן יורו4.

במיצובישי מכריזים כי האאוטלנדר הבא תלוי ברובו בתגובות הקהל לדגם התצוגה עם מנוע ה-V6 וישנו סיכוי גדול כי תגובות חיוביות יגרמו למיצובישי לייצרו באופן סדיר. נכון לרגע זה, האאוטלנדר יגיע לישראל עם מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully