וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנעה אלטרנטיבית מהונדה

ירון אדרי

6.2.2007 / 9:28

איכות הסביבה ופריצות דרך טכנולוגיות עומדות בחזית דגמי התצוגה של הונדה לתערוכת ז'נבה

תערוכת ז'נבה נחשבה תמיד לבמה הטובה ביותר להצגת כלי רכב ייחודיים וחדישים. הונדה תנצל את התערוכה השוויצרית בכדי להציג את מכונית הספורט ההיברידית העתידנית שלה בהופעת בכורה. מכונית התצוגה משלבת בין מנוע בנזין למנוע חשמלי והכל בתוך גוף של מכונית ספורט קופה. לדברי המתכננים, אין כל סתירה בכך ורכב ספורטיבי מהנה לנהיגה בהחלט יכול גם לשמור על איכות הסביבה. את המכונית פיתחה חטיבה המחקר והפיתוח האירופאית של הונדה בגרמניה על מנת לקרבה ככל הניתן לדרישות הקהל באירופה.

דגם נוסף שיערוך הופעת בכורה אירופאית הוא ה-FCX שעושה שימוש בטכנולוגית תא דלק. המכונית שכבר הוצגה בתערוכת דטרויט, תציג יכולות משופרות שכוללות טווח נסיעה של כ-600 ק"מ ומהירות מוגבלת של 160 קמ"ש וכל זאת עם אפס זיהום אוויר. תוצר הלוואי שיפלט מהאגזוז יהיה לא אחר מאשר מים. שיווק הדגם הסתדרתי שיבוסס על ה-FCX יחל ביפאן וארה"ב במהלך 2008.

גם מנועי הדיזל יזכו לעדנה מחודשת. הונדה תציג את הדור החדש של מנועי הדיזל שישתמשו לראשונה בממיר קטליטי מיוחד לטיהור תחמוצת החנקן. ההבדל בין הפיתוח של הונדה לממירים הקיימים בשוק הוא בכך שהמערכת תעשה שימוש באמוניה שהריאקציה שלה תטהר את תחמוצת החנקן ותגרום לפליטת חנקן שאינו רעיל לסביבה. בהונדה מקווים שתוך שלוש שנים יוצג המנוע החדש.

בנוסף לכל הפיתוחים הטכנולוגיים, תציג הונדה את מכונית הפורמולה1 שלה לעונת 2007 ה-RA107 וכן את דגם המירוץ שיתבסס על הסיוויק טייפR החדשה. מי שיחפש דווקא את כלי הרכב הסטנדרטיים, יוכל למצוא את ה-CRV החדשה כמו את כל שאר דגמי הונדה הקיימים על כל אביזרי העזר שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully