וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת האריות מתרחבת

ירון אדרי

11.2.2007 / 16:36

המזוודות בפיג'ו כבר ארוזות לקראת ז'נבה. הצרפתים יגיעו לשוויץ עם ארבעה דגמים חדשים; קרוסאובר, ספורטיבית, קבריו וקונספט אחת

תערוכת ז'נבה תפתח את שעריה בעוד כשלושה שבועות והתפריט הצרפתי של פיג'ו יכלול ארבעה דגמים. שלושה מהם מוכנים להגעה אל אולמות התצוגה (207CC, 207GTI ו-4007) ודגם קונספט אחד (ה-207SW) שגם הוא ככל הנראה יגיע לייצור בעתיד הקרוב.

207 CC ו-GTI

ה-207 שהושקה ביוני 2006, הפכה לרבת מכר באירופה; ובחצי שנה לייצורה ירדו מפס הייצור מעל ל-330,000 אלף יחידות. לתערוכה תביא פיג'ו את הבנות החדשות למשפחת ה-207: ה-CC, ה-GTI ומכונית קונספט העונה לשם SW אאוטדור שתסמן את הקווים לדגם סטיישן-פנאי עתידי אופציונלי.

ה-207CC תמשיך את הקו בו החלה קודמתה, ה-206 המצליחה, עם עיצוב מושך וגג קשיח הנפתח במלואו. את היצע המנועים לרכב הנ"ל החברה לא הציגה אך סביר להניח כי בדומה ל-206, יעשה שימוש במנועים הסטנדרטיים ולא במנוע החדש שיוצג ב-207GTI.

ה-207 GTI תמשיך גם היא את המסורת, אך בניגוד ל-CC כאן מצפה לה עבודה לא קלה; פיג'ו מציבים אותה לא רק כמחליפת ה-206 אלא גם כממשיכת מסורת ה-205 הספורטיבית. דגם ה-GTI של ה-205, הציב לפני מעל לעשרים שנים סטנדרטים שקבעו אמות מידה חדשות וגבוהות, גם ביחס לרכבי ספורט מודרניים. הדגם החדש ינסה לגשר על פער הדורות עם מנוע 1.6 מוגדש טורבו בעל הזרקה ישירה שמפיק 175 כ"ס ומומנט של 24.5 קג"מ החל מ-1,600 סל"ד, פרי פיתוח שיתוף הפעולה בין פיג'ו-סיטרואן וב.מ.וו.

207SW Outdoor Concept

ה-207SW Outdoor Concept הנו דגם תצוגה נאה מאוד למראה המציג את הרעיון העומד סביב גרסת הסטיישן הצפויה להגיע ל-207. על פי פיג'ו, גרסה זו אמורה לשלב גם יכולות נסיעה בשבילים או לפחות להראות ככזו וכן ישנו סיכוי גבוה שזו תגיע לייצור. מבחוץ מקבל הרכב מראה שמרמז מעט על הכיוון לשימוש פנאי עם חיפוי בתי הגלגלים סטייל שטח, פנסים מוגדלים וגגון מיוחד בגוון פלורסנטי כתום. תא הנוסעים יזכה בגימור תואם תוך שימוש בחומרים מיוחדים וכמו בדגם הסטיישן של ה-307, גם כאן יהיה שימוש בגג זכוכית מלא. להערכתנו, בשל המראה ה'כמעט' מוגמר, סביר להניח כי הדגם הסופי שיעשה דרכו אל אולמות התצוגה, ידמה מאוד לרכב תצוגה זה.

4007

ה-4007 שנחשפה לפני כחודש, תוצג רשמית ולראשונה לציבור בתערוכת ז'נבה ואתה מקווים בפיג'ו להיכנס לקטגוריה חדשה שאליה טרם נכנסו – הקרוסאוברים. ה-4007 הנה פרי שיתוף פעולה עם מיצובישי, לה ניסיון עשיר בתחום השטח.

הקרוסאובר החדש של פיג'ו יונע על ידי מנוע טורבו דיזל HDI בנפח 2.2 ליטר המפיק 156 סוסים ומומנט בשרני של כמעט 39 קג"מ. פיג'ו יכניסו לשימוש את מערכת הפליטה החדשנית שלהם המשלבת ממירים קטליטיים מתקדמים וזו מפחיתה באופן ניכר את פליטת המזהמים. יתרון נוסף שרכב מסוג זה יכול להקנות לפיג'ו הוא כרטיס כניסה לשוק האמריקאי חובב הקרוסאוברים ממנו נעדרת החברה שנים רבות מאוד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully