וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירה לוהטת

ירון אדרי

12.2.2007 / 17:49

למבורגיני ובית האופנה האיטלקי ורסצ'ה נרתמים למאבק באיידס עם המורצ'ילאגו רודסטר

מכירת מכוניות יוקרה למטרות צדקה ממשיך לצבור כותרות בארה"ב. רק בחודש שעבר סיפרנו לכם על מכירת דגם הקונברטיבל של רולס רויס בסכום אסטרונומי של שני מיליון דולר וכעת אנו נתקלים שוב במכירה לוהטת. הסכום הפעם אמנם קטן הרבה יותר אבל עדיין מדובר בכמה מאות אלפי דולרים.

בתערוכת פאריז האחרונה הציגה למבורגיני דגם מיוחד למורצ'ילאגו LP640, פרי שיתוף פעולה עם בית האופנה ורסצ'ה. מבחינה מכנית לא חל כל שינוי ברכב ועיקר והוא נותר עם מנוע ה-V12 על 640 סוסיו. השוני נמצא בעיצובו של תא הנוסעים ובחומרים ממנו הוא עשוי. המוטיב מסמל חברת האופנה האיטלקי מופיע כמעט בכל פינה כולל כיסאות הנהג וחברו, דיפוני הדלתות והקונסולה המרכזית. לוחית המתכת עם המספר הסידורי של הדגם, עשתה גם היא דרכה מהג'ינס וניתן למצוא אותה בין שני הכיסאות. מבחוץ גם כן ניתן למצוא את המוטיב החוזר על דלתות השחף.

דגם רודסטר מיוחד של המורצ'ילגו ורסצ'ה, נמכר בסוף השבוע האחרון במהלך אירוע צדקה בלוס אנג'לס. האירוע אורגן עבור נשות עשירי בוורלי הילס שבין לגימות השמפניה, פתחו את ארנקן. את המורצ'ילגו הציגה שרון סטון והסכום אותו הצליחה לגייס עמד על חצי מיליון דולר. שמו של הזוכה המעושר לא נמסר אך מה שחשוב זה שכל הכסף יועבר לקרן האיידס של אלטון ג'ון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully