וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד M מב.מ.וו

ירון אדרי

14.2.2007 / 14:06

ב.מ.וו מציגה את גרסאות ה-M לסדרה 3 קופה וקבריולה ומקנחת עם מהדורה מוגבלת לסדרה 1

לקראת האביב תשחרר ב.מ.וו מהדורה מוגבלת לסדרה 1 שתיקרא 130i M Sport. ה-M, שתתבסס על מנוע השלושה ליטרים 256 כוחות סוס, תאופיין בצבע קארבון מטאלי מבחוץ ועור בגוון לימוני מבפנים. ה-M תנעל חישוקי 18 אינטש קלילים הזהים בעיצובם לחישוקים איתם משתמשת החברה באליפות העולם.

העצוב החיצוני יכלול את חבילת האירודינמיקה עם חצאיות ופגושים שונים ואגרסיביים יותר. אמצעיי זיהוי נוספים הם פסי הכרום מסביב לחלונות ועיטורי אלומיניום האפרפר בדשבורד, בדיוק כמו בשאר דגמי ה-M של החברה. מי שעדיין לא בטוח היכן הוא נמצא, יוכל למצוא את לוגו M ספורט על ידית ההילוכים, ההגה ודיפוני הדלתות.

בתחום שריריי המנוע לא נעשה שום שינוי וה-M תעשה שימוש באותו מנוע בדיוק. הפרט היחיד שהשתנה מהבחינה המכנית הוא שימוש בבולמי ספורט מקוצרים יותר.

המהדורה המוגבלת תכלול 160 יחידות בלבד שיוצעו למכירה עם תג מחיר של 30,270 פאונד (כרבע מיליון שקלים לפני מסים).

M3 קופה וקבריולה

בהזדמנות זאת מודיעה ב.מ.וו על הרחבת ההיצע בסדרה 3 כאשר דגמי הקופה והקבריולה זוכים גם הם לרמת גימור של M ספורט שבדומה ל-130, תאופיין בעיקר בשינויים קוסמטיים עם מראה יותר אגרסיבי וספורטיבי.

התוספת כוללת עיצוב חיצוני אירודינמי, בולמי ספורט מוקשחים והנמכה של 15 מ"מ ביחס לדגמים הסטנדטיים. חישוקי 18 אינטש קלים יוצעו כסטנדרט בכל הדגמים ומי שלא מסתפק בכך יוכל לרכוש את אופציית ה-19 אינטש.

מבפנים יזכו כל הדגמים לכיסאות הספורט עטויי האלקנטרה המוכרים מגרסאות ה-M ואת הדשבורד יכסה מעטה האלומיניום האפרפר. ההגה, כמו ידית ההילוכים, יקבלו ציפוי עור ולוגו M ספורט יתנוסס עליהם.

את ה-M ניתן יהיה להשיג עם ה-320 בזנין וה-335 דיזל כשהמחירים בבריטניה יחלו ב-28,330 פאונד (כ-240,000 ¤ לפני מסים) לקופה 320 ועד ל-40,250 לקבריולה 335 (כ-100,000 ¤ נוספים).

הוספת גרסת ה-M חשובה מאוד לב.מ.וו כשבאופן מסורתי הן מהוות כ-75% מסך המכירות של דגמי הקופה והקבריולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully