וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו הפריוס העתידנית?

ירון אדרי

19.2.2007 / 17:37

טויוטה ממשיכים לפתח במרץ טכנולוגיות היברידיות נקיות והפעם הם מוסיפים למלאי גם רכב ספורט חזק ידידותי לסביבה

טויוטה, בין יצרניות הרכב הראשונות לשווק מכונית היברידית סידרתית בייצור המוני (פריוס), ממשיכה לפתח טכנולוגיות חדשניות ולתערוכת ז'נבה היא תגיע עם שני דגמים היברידיים חדשים בהופעת בכורה. מחויבותה של טויוטה לטכנולוגיה ההיברידית יוצרת את השאיפה להצגת הרכב האולטימטיבי שישמור על הסביבה.

מכונית הקונספט העונה לשם היבריד X, תציג את הקו העתידי בו תלך טויוטה בכל הקשור לטכנולוגיה היברידית (שילוב בין מנוע בערה פנימית למנוע חשמלי) כמו גם שפת העיצוב החדשה למכוניות ההיברידיות שתציג טויוטה בעתיד. מנגד, מכונית הספורט ההיברידית העתידית המכונה FT-HS, תהווה בסיס למכונית הספורט של המאה ה-21 עם מנוע קדמי, הנעה אחורית ותאוצה של ארבע שניות למאה קמ"ש. ההצהרה אותה רוצים להציג בטויוטה היא האפשרות לייצר מכונית ספורט חזקה גם מבלי לפגוע בסביבה.

לצדן של ההיברידיות, טויוטה תציג בתערוכת ז'נבה את האוריס המשפחתית (מחליפת הקורולה RUN-X) אך עם מרכב שלוש דלתות בפעם הראשונה באירופה. עבור טויוטה מדובר בצעד חשוב, היות ומרכבי שלוש דלתות פופולאריים מאוד באירופה. האוריס תיוחד עם צבעים הבלעדיים רק לה בשילוב חישוקי סגסוגת בעיצוב מיוחד. לישראל לעומת זאת, סביר להניח כי האוריס 3 דלתות לא תגיע.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully