וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שנגמר

ירון אדרי

20.2.2007 / 11:22

רגע לפני החלפתה בדגם הכל חדש, סקודה מציגה מהדורה מוגבלת ספורטיבית לפאביה הנוכחית. פאביה לזריזים בלבד

סקודה החלה לספור לאחור לקראת החלפתה של הפאביה, אבל רגע לפני שהיא יוצא במבצע סוף עונה, מנסים בסקודה לגרד עוד כמה גרושים ואין דרך טובה יותר מאשר הוצאת מהדורה מוגבלת. ככלל, המושג מהדורה מוגבלת הינו מקדם המכירות מספר אחד בכל תחום ובענף הרכב בפרט.

הפאביה VRS תזכה למושבי ספורט מעור, קאליפרים בצבע אדום ומבחוץ תקבל צבע "כחול מירוצים" מיטאלי בלבד. האיבזור הנוסף יכלול בקרת שיוט, שמשות כהות, ומערכת CD. בסקודה גאים לציין כי אבזור זה יגיע כסטנדרט ושוויו נאמד באלפיים פאונד (כ-16,000 ש"ח).

הפאביה VRS תקבל את מנוע הדיזל 1.9TDI האמין והמוכר עם 130 כוחות סוס ומומנט גבוה של 31.6 קג"מ. נתוני התאוצה של הפאביה למאה קמ"ש עומדים על 9.5 שניות ומהירות סופית של 206 קמ"ש. אמנם לא מדובר על נתונים אתם ניתן לחרוך את האספלט אך הם בהחלט מכובדים. נתון מעניין הוא צריכת הדלק שתעמוד על כ-23 ק"מ לליטר סולר.

אלף יחידות במרכב חמש דלתות בלבד יוצעו למכירה מדגם זה וללקוח תהיה האפשרות להחליט איזה מספר סידורי תקבל ה-VRS שלו החל מ-0001 ועד 1000 בשיטת כל הקודם זוכה.

השיווק יחל בחודש מאי הקרוב והמחיר יעמוד על 12,990 פאונדים שהם כ-110,000 ש"ח לפני מסים אך מכיוון שהיא תיוצר עם הגה ימני בלבד, אין כל סיכוי לראותה אצלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully