וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלבן הקטן

ירון אדרי

20.2.2007 / 15:30

אם את מוצאת עצמך מבזבזת זמן רב בחיפוש אחר החפצים בתיקך, סאאב מצאה עבורך פתרון

לנו הגברים יש פתרון לכל דבר, אותו אני מכנה "פיתרון מונחה אילתור". במקום לחשוב על כל דבר מראש, אנחנו מאלתרים עם מה שיש. לפעמים זה עובד ולפעמים זה עובד פחות (הרי לא נודה בטעות כשזה לא יעבוד בכלל). נשים לעומתנו, צריכות פתרונות יצירתיים לכל דבר ורצוי שיתנוסס עליהם לוגו יוקרתי.

שיתוף הפעולה של יצרנית המכוניות סאאב ומעצב האופנה אוסמאן יוספזאדה, הוליד את "הארנק הלבן הקטן" בו תוכלי לאפסן את מפתחות מכוניתך בזמן היותך בקוקטייל חגיגי. המיוחד בארנק הוא האפשרות לענוד אותו כשרשרת, צמיד או כארנק לכל דבר בתוך תיק הצד. "הארנק מתאים למפתחות הסאאב והוא עשוי מעור איטלקי משובח בתוספת שרשרת כסף ובמראה יוקרתי" מציין יוספזאדה. הוא גם מרגיע את מי שאין ברשותה סאאב באומרו כי הארנק יתאים לכל מפתח אחר.

פרט להיותו אופנתי, הארנק יעזור לך להימנע מהמבוכה המתלווה לפישפוש המתמשך בתיק בנסיון למצוא את המפתחות. הממונה על העיתונות בסאאב מברכת על הפתרון שימנע גם ממנה לבזבז יום שלם כל שנה במצטבר, לחיפוש מפתחות המכונית שלה.

מחירו המומלץ של הארנק עומד על 75 פאונד (כ-600 ש"ח) וניתן להזמינו דרך אתר סאאב הבריטי. בזמן המתנתך להגעת המשלוח, תני לגבר שלך לסחוב את המפתחות בשבילך רק הקפידי לשים אליו לב טוב מכיוון שהוא בטוח יישכח איפה הוא הניח אותם. וגם אל תתייחסי אליו כשהוא יגיד שהארנק מזכיר לו ביקור אצל רופא שיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully