וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן הקלשון

ירון אדרי

22.2.2007 / 9:45

עוד לא הספקנו לעכל את האיורים והשמועות וכבר מודיעה מזרטי כי תציג בתערוכת ז'נבה את הגרנדטוריסמו האמיתית

הזיווג בין יצרן איטלקי ובית העיצוב של פינינפארינה חייב להוליד תוצאה מדהימה. לא פחות. אחרי שראינו את האיורים, חושפת מזרטי לראשונה את תמונותיה של הגרנדטוריסמו הספורטיבית שתוצג בתערוכת ז'נבה.

עם הגרנדטוריסמו מקווים במזרטי לקבוע אמת מידה חדשה לרכבים בקטגוריה זאת. השימוש בחומרים מיוחדים ונעימים עם ירידה לרמת הפרט הקטן ביותר, אמורים לאפשר שהייה נעימה לארבעה נוסעים. נוסיף לכך את תכונות השלדה וההתנהגות ונקבל גם רכב שיעזור להנעים בצורה מיוחדת גם את זמן שהייתו של הנהג.

המזרטי החדשה מונעת על ידי מנוע ה-V8 בנפח 4.2 ליטרים המפיק 405 כוחות סוס ורק גיר אוטומט מעיב מעט על ההצהרות (למרות אפשרותו להחליף הילוכים בהתאם לסגנון הנהיגה). גיר ידני כרגע לא בתכנון למיטב ידיעתנו אך יתכן ומנוע חזק יותר כן יעשה דרכו לתא המנוע של הגרנדטוריסמו.

בכדי לשפר את התנהגות הכביש, עמלו המהנדסים רבות על חלוקת המשקל ובסופו של דבר הצליחו להגיע לחלוקה כמעט אופטימלית. עם 49% מהמשקל מקדימה ו-51% מאחור, הם בהחלט עשו עבודה טובה.

מסורת הגרנדטוריסמו של מזרטי החלה בשנת 1947 עת הציגה החברה את ה-A6, גם היא פרי שיתוף פעולה עם פינינפארינה שעיצב אותה לקראת תערוכת ז'נבה דאז. 58 יחידות בלבד יוצרו מהגדם הנ"ל.

עם הגרנדטוריסמו והקווטרופורטה החדשה, מקווים במזרטי להמשיך את קו הדגמים העתידי של החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מזרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully