וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף A5

25.2.2007 / 11:17

אחרי אינספור איורים ותמונות לא רשמיות, אודי משחררת את תמונותיה של מכונית הקופה החדשה ואף של אחותה הספורטיבית

אודי עוברת בחודשים האחרונים מהפכה של ממש. פעם אחר פעם אנו שומעים כי היצרנית הגרמנית שוקדת על פיתוח כלי רכב חדשים במגוון תצורות וכעת, אחרי שלל פרסומים לא רשמיים, אודי חושפת רשמית את תמונותיה של מכונית הקופה החדשה – ה-A5. זו תיחשף לציבור לראשונה בבימת אודי בתערוכת ז'נבה שתפתח את שעריה ב-6 במרץ.

ה-A5 הנה מכונית קופה שעתידה להתחרות במיטב התוצרת העולמית כמו למשל מרצדס C קופה, ב.מ.וו סדרה 3 קופה ואחרות. לשם כך, אודי חימשו את ה-5 בשלל מנועי ה-FSI וה-TDI של החברה, שהספקם מתחיל ב-170 כ"ס ויגיע עד ל-265 כ"ס בגרסת ה-A5.

אולם, אם בביצועים אתם חפצים, בצמוד אליה, תעמוד אחותה השרירית; ה-S5. מלבד מספר תוספות חיצוניות, ההבדל העיקרי נמצא מתחת למכסה המנוע. שם תמצאו מנוע V8 שרירי שמפיק 354 כ"ס וכ-45 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבה אוטומטית או ידנית ומשם הכוח עובר למערכת הנעה כפולה הקרויה באודי "קואטרו" וזו יודעת להעביר לכל גלגל את כמות הכוח אותו הוא מסוגל להעביר לכביש. וכן, באופן רגיל מחולק הכוח ל-40 אחוזים לפני ו-60 לאחור כך שפוטנציאל ההנאה מנהיגה קיים שם לפחות על הנייר.

כל הגרסאות יוצעו עם אבזור עשיר מאוד, ובייחוד גרסת ה-S אשר תציע גם מושבי ספורט איכותיים מאוד ושלל תופינים ספורטיביים בתא הנוסעים.

אם מסתמך על הצהרות היבואן המקומי, שעל פיהן יעשה מאמץ להביא כל דגם מתוצרת החברה לישראל, יתכן מאוד ונוכל לראות את ה-A5 ואת אחותה הספורטיבית ה-S5 גם אצלנו. על מחירים כמובן שעוד מוקדם לדבר.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully