וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה ירוקה

ירון אדרי

26.2.2007 / 12:09

בהונדה ממשיכים לפעול למען איכות הסביבה והאקלים והפעם באמצעות קבוצת המירוצים שלהם

יריית הזינוק לעונת הפורמולה1 בפתח והקבוצות מתרוצות בין אירופה לבחריין באימונים וניסויי כלים. זה לא מפריע לקבוצת המירוצים של הונדה מלהציג את הגרסה שלהם למלחמה בשמירה על איכות הסביבה, ה-RA107, עליה מתנוססת מפת כדור הארץ כתחליף למדבקות הספונסרים המוכרות.

עם המכונית, שהוצגה במעמד שני נהגיה ג'נסון באטון הבריטי ורובנס באריקלו הברזילאי, מקווים בהונדה לשתף את כל אוהדי הפורמולה1 בעולם וחברות מסחריות גדולות, להצטרף לקריאתם לשמירה על הסביבה ולמען פתרון משבר האקלים ההולך וגובר.

פרט להצגת הרכב בצביעה המיוחדת, הקימו בהונדה אתר אינטרנט אליו ניתן להיכנס ולתרום עבור קרן מיוחדת למען איכות הסביבה. בתמורה לתרומה, יתנוסס שמם של התורמים על ה-RA107. הראשונים לעשות זאת הן חברת המוזיקה יוניברסל, חברת האופנה פילה, IBM ורבות נוספות.

ניק פריי, מנהל הקבוצה, אומר כי שינויי האקלים הם לבטח הבעיה היחידה ממנה לא ניתן להתעלם ואף אחד לא מחוסן מפניה. הוא מוסיף ואומר כי דווקא לקבוצות הפורמולה יש תפקיד חשוב ביכולת להעלות את הנושא לשיח הציבורי וכמו כן לפתח דרכים טכנולוגיות לפתרון הבעיה כפי שיעשה בעונת 2009 של הפורמולה1.

יוזמה זאת מתווספת לאסטרטגייה של הונדה העולמית להמשיך ולפתח את נושא איכות הסביבה ובהמשך ישיר לפיתוח טכנולוגיות ההנעה האלטרנטיביות בהן החלו עוד בשנת 1972.

אתר האינטרנט שהוקם יחל לפעול רק ב-27 לפברואר ועד אז מבקשים בהונדה שלא נשכח היכן אנו חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully