וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק עיצוב

ירון אדרי

26.2.2007 / 14:28

דגם הקונספט C מאטיס של סיטרואן יקבל את פרס לואי ויטון היוקרתי במהלך תערוכת ז'נבה

בתערוכת פאריס 2006, חשפה סיטרואן את דגם הקונספט בעל השם C מאטיס. מכונית הקופה הציגה מבנה אירודינמי מיוחד וזורם, צבע אדום צעקני ופתיחה מיוחדת לארבעת הדלתות. הקופה 2+2 נולדה סביב רעיון התאווה ואכן ניתן לראות זאת בתמונות. לדברי סיטרואן, המכוניות לא צריכות לאבד את אלמנט ההנאה מנהיגה וזהו אחד מהרעיונות המרכזיים שמוביל אותם לאורך השנים.

בתערוכת ז'נבה שתיפתח בשבוע הבא, תקבל ה-C מאטיס את פרס לואי ויטון היוקרתי למכוניות קונספט. המכונית שהציגה עיצוב אלגנטי, נוחות יוצאת דופן, ביצועים גבוהים וכמובן ידידותיות לסביבה, נבחרה פה אחד על ידי חבר השופטים המורכב מדמויות מפתח בהווה ובעבר בתחום העיצוב בעולם הרכב.

למי שעבורו זאת הפעם הראשונה בה הוא נתקל ב-C מאטיס נספר כי פרט לעיצוב המרשים, עושה המכונית שימוש במנוע דיזל היברידי חזק, חסכוני ונקי. את התאוצה למאה קמ"ש עושה ה-C מאטיס ב-6.2 שניות עם צריכת דלק ממוצעת של כ-16 ק"מ לליטר סולר ופליטת מזהמים של 174 גרם לק"מ.

למי שמתעתד להחיש פעמיו לז'נבה נגלה כי בתחילתה של התערוכה תמוקם ה-C מאטיס באזור התצוגה של לואי ויטון ולאחר מכן היא תועבר לאזור התצוגה של סיטרואן יחד עם אחיותיה.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully