וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבו סופר מגרה

27.2.2007 / 15:42

למבורגיני תציג בז'נבה גרסה ביצועיסטית וחסרת פשרות לגיארדו שתיקרא סופר-לגרה. בתפריט: פחות משקל ועוד כוח

יצרנית מכוניות ה'על' למבורגיני, תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה ליד שאר מכוניותיה, גם את הגייארדו סופר-לגרה. אז מה עוד אפשר לחדש ולהוסיף למכוניות החברה החזקות ממילא? מסתבר שאפשר, או לפחות לגרוע מהן. למבורגיני לקחו את הגייארדו המוכרת, השילו ממנה כמעט כל פריט לא חיוני או מפנק, החליפו חלקים רבים בה לאחרים העשויים מסיבי פחמן ואפילו נתנו ליטוף קטן למנוע.

אז מה יצא? פחות 100 ק"ג (1,430 ק"ג) בגרסה האירופית ו-70 בגרסה האמריקנית (בשל תקנות בטיחות שונות כנגד התנגשות עם רכבי SUV). זאת על ידי החלפת רכיבי חוץ כמו מכסה המנוע לסיבי פחמן והחלפת השמשות לפולי-קרבונט שקוף. בתא הנוסעים הותקנו מושבי 'באקט' ספורטיביים העשויים גם כן מסיבי פחמן והם עוטים אלקנטרה, במטרה לאחוז חזק ככל הניתן בגוף הנהג בזמן פניות הדוקות.

למנוע נוספו 10 כ"ס לכדי 530 כ"ס בעזרת שיפור זרימת האוויר בסעפות היניקה והפליטה. והתוצאה – יחס משקל הספק של 2.5 ק"ג לכ"ס והאצה מהירה יותר מעמידה ל-100 קמ"ש ב-0.2 שניות. לא שיפור גדול כל כך, אך בהתחשב בעובדה שהיא זקוקה כעת רק ל-3.8 שניות להאצה הקלאסית, זה נשמע מספיק בהחלט.

הגייארדו סופר-לגרה תיוצר בכמות מוגבלת והיא תוצע בארבעה צבעים: צהוב, כתום, אפור ושחור ועם רשימת אופציות מפה ועד איטליה, הכוללת בלמים קרמים, בולמים ספורטיביים, חישוקים, ספוילרים וכדומה. בקיצור, אם יש לכם את הכסף ואתם לא חיים בישראל, כדאי להזדרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully