וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות טובות במבחני ריסוק

ירון אדרי

28.2.2007 / 12:15

ארגון הבטיחות האירופי NCAP מפרסם את תוצאות הריסוק האחרונות שלו לפיאט בראבו, הונדה CRV ולג'נד, מיצובישי אאוטלנדר, קורולה ועוד

התוצאות האחרונות שמפרסם ארגון ה-NCAP מעלות אנחת רווחה כאשר מספר הכוכבים עולה ועמם גם בטיחות כלי הרכב. בניגוד לממצאים שפורסמו בחודשים האחרונים בהם נתגלו ליקויים בטיחותיים במספר כלי רכב חדשים, הפרסומים האחרונים מציגים תמונה מרגיעה בהרבה.

הונדה, אשר הצליחו לגרוף ציון בינוני עם הסיוויק בעבר ואף הצהירו כי לא משתלם להשקיע בבטיחות, הצליחו להשיג ציונים נאים עם שתי מכוניות: ה-CRV והלג'נד הסאלונית. ה-CRV הצליח להשיג ציון של 4 כוכבים (מתוך 5 אפשריים) בהגנה על הנוסעים בהתנגשות חזיתית, 4 כוכבים בהגנה על ילדים ו-2 כוכבים בהגנה על הולכי רגל במקרה דריסה. הלג'נד הצליחה לגרוף כמעט את כל הציונים המרביים עם 5 כוכבים בריסוק חזיתי, 4 כוכבים בהגנה על ילדים ו-3 כוכבים במקרה של דריסת הולך רגל.

גם הפיאט ברבו החדשה הצליחה להשיג את ציון הבטיחות המרבי של 5 כוכבים בהתנגשות חזיתית, אך השיגה שלושה כוכבים בהגנה על ילדים ושני כוכבים בהגנה על הולכי רגל.

הקורולה החדשה, בגרסת הסדאן נבחנה גם כן וגם היא הצליחה להשיג ציון של 5 כוכבים בהתנגשות חזיתית, עם הגנה כמעט מושלמת לתא הנוסעים במקרה זה. ציון של 4 כוכבים הוענק להגנה על ילדים ושלושה כוכבים למקרי דריסת הולכי רגל.

אחרון להיבדק היה המיצובישי אאוטלנדר החדש, רכב כביש-שביל הבנוי על הפלטפורמה החדשה של מיצובישי שתשרת גם את מכונית הספורט איבולושן 10. האאוטלנדר השיג ציון נאה של ארבעה כוכבים בהתנגשות חזיתית, 3 כוכבים בהגנה על ילדים ושני כוכבים בהגנה על הולכי רגל במקרה דריסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully