וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות בלי, להרגיש עם

ירון אדרי

28.2.2007 / 14:17

למשפחת הדור השני של הסניק מתווספת גרסת פנאי. רק מה, את ההנעה הכפולה הם שכחו

הסניק הראשונה שהציגה רנו הייתה חלק ממשפחת המגאן המורחבת. הצלחתה הגדולה הביאה לכך שבסופו של דבר הפרידה אותה רנו ממשפחת המגאן ומתגה אותה עצמאית תוך שהיא מקבלת שני דגמים נוספים, גרנד סניק עם שבעה מושבים וסניק 4X4.

גם הדור השני של הסניק זכה לקבל גירסת שיבעה מושבים מוארכת בנוסף לרגילה וכעת משיקים ברנו את הסניק קונקווסט (באנגלית – כיבוש) בעלת מראה השטח שהופעת הבכורה שלה תיעשה בשבוע הבא בתערוכת ז'נבה.

אל תתנו למראה לשטות בכם. הכובשת אינה מחביאה בקרביה הנעה כפולה ולמרות הפגושים והחצאיות הנפוחים כמו גם פסי האורך על הדלתות, אין היא מיועדת לתקל מדבריות. מה שכן, ברנו מציינים כי עם הגבהתה של הקונקווסט בעשרים מ"מ וכיול שילדתה הרך יותר, בהחלט ניתן להיכנס עימה לדרכים שאינן עשויות אספלט. מערכות בקרת היציבות וה-ESP כוילו גם הן למתן בטיחות מקסימלית באספלט ובעפר.

פנים הרכב שונה גם הוא ובכדי להבדילה משאר אחיותיה, קיבלה קונסולה בצבע אפור כהה בשילוב עם גוני כתום להדגשת טיבעה ההרפתקני. הכתום ממשיך גם אל חגורות הבטיחות ותפירות גלגל ההגה ומוט ההילוכים. בהתאם למסורת הצרפתית, גם היא תקבל גג זכוכית וגגון מובנה. מעבר לכך היא תהנה משאר היתרונות המוכרים כמו מושבים מתכווננים, תאי איכסון רבים ועוד.

הסניק תוצע עם שני מנועי בנזין. 1.6 ליטר בעל 111 כוחות סוס ושני ליטר 16 שסתומים על 136 סוסיו. בנוסף יוצעו גם שני מנועי דיזל, הראשון בנפח 1.5 ליטר המנפק 106 כוחות סוס ו-1.9 לו 130 כוחות סוס. כל המנועים מציגים חיסכון בדלק ופליטת CO נמוכה, בעיקר עם משווים אותם לרכבים מקבילים בעלי הנעה כפולה כמו הטויוטה RAV4. גיר ידני שישה הילוכים יוצע בכל הדגמים כסטנדרט.

ייתכן כי הבחירה שלא לצייד את הסניק בהנעה כפולה נובעת מאסטרטגיה עתידית של רנו שמתעתדת להציג ב-2008 רכב שטח המבוסס על דגם הקונספט קולאוס.

מחירי הסניק קונקווסט בבריטניה יחלו ב-16,765 פאונד לבנזין 1.6 (כ-140,000 ש"ח לפני מסים) ועד ל-18,965 פאונד (כ-20,000 ש"ח נוספים) לדגם הדיזל 1.9.

אילן טל, סמנכ"ל שיווק רנו וניסאן בישראל מוסר כי הסניק המחודש יגיע במידה ותוצע בו תיבת הילוכים אוטומטית.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully