וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזרם הגולף

ירון אדרי

28.2.2007 / 14:44

לאחר שלל גרסאות הגולף הרגילות והספורטיביות הג'טה והגולף פלוס, הגיע זמנה של הסטיישן

לקח להם קצת זמן בפולקסווגן לחבר בין הפופולאריות של הגולף הנוכחית והחיבה לרכבי הסטיישן באירופה. הגולף אסטייט (הכינוי הרווח לסטיישן) החדשה תוצג רק בתערוכת ז'נבה 2007, כארבע שנים אחרי הצגת הדור החמישי של הגולף. עם שטח הטענה גדול, יתרחבו השימושים לשלל דגמי הגולף.

בגולף ניסו לתת לסטיישן מראה יותר דינמי שימנע ממנה מלהיראות משעממת. גריל הכרום המוכר מהג'טה (ומקורו בפסאט החדשה), פנסים אחוריים בעיצוב חדש, ספויילר אחורי עדין וקורות אורך בגג הרכב, נותנים לסטיישן את האופי החיצוני המכובד אם כי מעט משעמם בכל זאת.

התוספת האחורית מגדילה את נפח ההטענה ועם כיסאות אחוריים הניתנים לקיפול בתוך רצפת הרכב להשגת ריצפה ישרה, ניתן להגיע לנפח של 1550 ליטר לעומת 1300 בגולף הסטנדרטית. סף ההטענה הונמך גם הוא לטובת הקלת פעולת הטענת הגולף.

למרות התוספת מאחור, יכולותיה הדינמיים של הגולף אסטייט לא נפגעו ועם מגוון המנועים האופציונליים, יוכל כל לקוח להתאימה לצרכיו. באגף הדיזל החסכני יהיו מנועי ה-1.9TDI המוכר שמנפק 105 כוחות סוס ומנוע השני ליטרים TDI עם 140 כוחות סוס. שני מנועי בנזין יוצעו גם כן, האחד בנפח 1.6 ליטר 102 כוחות סוס אך דווקא מנוע ה-1.4 ליטר הקטן מעניין יותר. מדובר למעשה במנוע שהציגה פולקסווגן לפני כשנה כשלראשונה מדובר על מנוע סדרתי הנושם בעזרת מגדש טורבו וסופרצ'ראג'ר יחדיו. השילוב הנדיר בין השניים יוצר מנוע קטן ויעיל עם 140 כוחות סוס וצריכת דלק חסכונית כשבנוסף יוצע עם תיבה ידנית שישה הילוכים או תיבת ה-DSG.

באגף האיבזור נמצא שש כריות אוויר, חישוקי סגסוגת, בקרת אקלים חצי אוטומטית, ABS ומערכת שמע.

מאז הצגת הגולף אסטייט הראשונה בשנת 1993, נמכרו באירופה מעל 1.2 מיליון רכבים ובעזרת האסטייט החדשה, מקווים בפולקסווגן להגדיל משמעותית את המספר.

מיבואן פולקסווגן נמסר כי גרסה זו של הגולף לא תגיע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully