וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף פעם לא מאוחר

ירון אדרי

6.3.2007 / 13:28

עונת 2007 של ה-WRC כבר החלה אך זה לא מפריע לסובארו להציג את הטוענת החדשה לכתר רק עכשיו

עונת הראלי החלה בחודש שעבר ומאז נערכו שלושה מירוצים. קבוצת סובארו, שהעונות האחרונות לא מסבות לה אושר רב, הגיעה למירוצים אלה עם מכונית המירוץ מהעונה הקודמת בעוד שכל שאר מתחרותיה הציגו את הפיתוחים האחרונים בענף.

עכשיו מציגה סובארו את האימפרזה WRC 2007 איתה היא מקווה להשיג תוצאות טובות הרבה יותר מאלה שהשיגה בעונה שעברה. הטוענת לכתר היא פרי שיתוף הפעולה הוותיק והמוכר בין פוג'י, חברת האם, ובין חטיבת הספורט STI וקבוצת סובארו WRC הממוקמת באנגליה.

עיקר השינויים נעשו מתחת למעטפת הכחולה כפי שהסביר המהנדס הראשי של קבוצת המירוץ, סטיב פארל. "היעדים שלנו היו לייצר מכונית שהיא בעלת חלק קדמי בעל תגובה טובה יותר, בעלת משיכה טובה יותר ושחיקת צמיגים אחידה יותר, במיוחד בקטעים המיוחדים הארוכים. כדי לעמוד ביעדים אלה, יישמנו תפישה שונה בתחומים כמו חלוקת משקל, גיאומטרית מתלים וכוונון הדיפרנציאל. הוספנו גם בולמי זעזועים חדשים כדי לשפר את אחיזת הכביש והמשיכה".

אם ננסה לתרגם את דבריו, נמצא רדיאטור ואינטרקולר חדשים וקלים יותר, מנוע אלומיניום קל וגמיש יותר, מתלים חדשים ודיפרנציאל משופר. חיצונית ישנו שוני מינורי בפגוש הקדמי שעוצב מחדש על מנת שיוכל לאכלס בתוכו את הרדיאטור.

מירוץ הבכורה של האימפרזה WRC 2007 יעשה בסוף השבוע הקרוב במירוץ מקסיקו עם הנהגים פטר סולברג וכריס אטקינסון. בסובארו תולים תקוות רבות במכונית החדשה ואיתה הם מקווים לחזור ולכבוש את המקום הראשון בפודיום ואולי אף לאיים על סיטרואן ופורד בראשות הטבלה ב-13 המירוצים שנותרו. כרגע ממוקמת סובארו במקום הרביעי באליפות היצרנים עם 15 נקודות ובפיגור של 29 נקודות ממובילת הטבלה, פורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully