וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט אונו+אונו

ירון אדרי

7.3.2007 / 14:34

פיאט מייצרת מכוניות וימאהה אופנועים. זה לא מפריע להן לאחד כוחות בקרב על אליפות העולם

פיאט עושה מאמצים רבים על מנת לחזור ולטפס במעלה טבלת המכירות ואין דרך טובה יותר מלעשות זאת דרך הספורט המוטורי. אלא מה, בהחלטה מוזרה היא בוחרת דווקא במירוצי אופנועי המוטו GP ולא באחת מליגות מירוצי המכוניות. למה מוזר? פיאט אינה מייצרת כלים דו גלגליים. למה בכל זאת? כי היא בחרה לשתף פעולה עם קבוצתו של ולנטינו רוסי האיטלקי.

פיאט תשמש כנותנת החסות הראשית לקבוצת ימאהה בשנתיים הקרובות שמעתה תכונה "קבוצת פיאט-ימאהה". לשתי הקבוצות עבר עשיר ממסלול המירוצים כל אחת בתחומה ולמעשה זאת הפעם הראשונה בה נעשה שיתוף פעולה שכזה.

הסיבה לשמה בחרה פיאט דווקא בספורט הדו גלגלי, היא העובדה כי קהל היעד שלו צעיר יותר והיא שואפת להשריש כבר בדור זה את השקפת היצור המתקדמת והנועזת שלה.

הבחירה בימאהה נובעת מאיש אחד שנחשב למלך הבלתי מעורער בענף ובפרט באיטליה. ולנטינו רוסי הוא אחד מהרוכבים הפופולאריים ביותר בעולם כיום ולזכותו רשומים מספר רב של אליפויות וניצחונות תחת הדגל האיטלקי ואין מתאים ממנו מלהוביל את האסטרטגיה של פיאט.

פרט להסכמי החסות הגדולים, שיתוף הפעולה יאפשר החלפת טכנולוגיות בין החברות ומי יודע, אולי בעתיד הקרוב נראה את סמל העקרב גם על אופנועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully