וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק ז'נבה – בארקטה קטע

תערוכת רכב אינה מושלמת ללא סדנת ברטונה שהפכו את הפיאט פנדה לבארקטה המעניינת

מה מאחלים ליום הולדת 95? עד 120 זה קצת מעליב. את סדנת ברטונה האיטלקית זה ממש לא מטריד ולציון האירוע הם מביאים לז'נבה את הבארקטה שעושה שימוש ברצפתה של הפיאט פנדה ומנוע ה-100 כוחות סוס שלה.

לא לחינם מבוססת מכונית הקונספט על פלטפורמה של פיאט. שיתוף הפעולה בין השתיים נמשך כבר למעלה מ-80 שנה בהן הביאו לעולם מכוניות קונספט מרהיבות ומכוניות כביש כמו ה-850 ספיידר וה-X1/9. שמה של הבארקטה הדו מושבית הפתוחה נעוץ גם הוא בהיסטוריה של מכוניות המירוץ האיטלקיות משנות ה-50.

העיצוב המיוחד לו זוכה הבארקטה כולל דלתות שפתיחתן נעשית סביב בתי הגלגלים האחוריים (פטנט רשום של ברטונה), פתחי אוורור מיוחדים למנוע, תאורת לד מקדימה ומאחור, שימוש נרחב במתכת וחישוקים בעיצוב תואם הנועלים צמיגי פירלי במידה 225/30 R20.

ההשראה לעיצוב תא הנוסעים המינימליסטי מגיעה מהפיאט 500 בארקטה של 1947. על הדשבורד המבריק ניתן למצוא את מד המהירות, מחווני טמפרטורת השמן והמים ומד כמות הדלק. שני פתחי אוורור בתחתיתו דואגים לרענן את הנוסעים תחת שמש ארץ המגף. הדשבורד כולו נתמך בשתי מסילות אלומיניום והוא ניתן לכוונון.

המושבים בבארקטה זוכים גם הם לעיצוב חדשני. בסיסם מפוסל בתוך מבנה המתכת של הרכב ואליהם נוספו ריפודי עור. ולאחר שהנוסע וזוגתו התיישבו ושיערם החל להתבדר ברוח, הם יכולים להנעים זמנם בעזרת מכשיר ה-iPod האינטגרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully