וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומה מה קרה?!

ירון אדרי

11.3.2007 / 11:42

המילים CLR 500 RS ו-M5 מרטיטות חובבי רכב בעולם. קבלו את הגרסה החדשה והמחוזקת

507 כוחות סוס מופקים ממנוע ה-M5, מכונית הסלון הסופר-ספורטיבית. כמובן שיש מישהו שעבורו זה לא מספיק והוא חייב להמציא את ארבעת הגלגלים מחדש בדיוק כפי שעשתה סדנת "לומה" משוויץ ל-CLR 500 RS של ב.מ.וו.

מנוע ה-V10 של ה-M5 קיבל תוספות קטנות אך חשובות. מערכת הפליטה הוחלפה באחת שנלקחה ממסלולי המירוץ, אליה חובר ממיר קטלטי ספורטיבי (כי איכות הסביבה חשובה להם). מחשב ניהול מנוע חדש תוכנן גם הוא להפיק את המירב מהמנוע וממערכת הפליטה החדשה, בכדי להעמיד בשלשות 560 סוסים. הגבלת המהירות האלקטרונית בוטלה וכעת עומדת על 327 קמ"ש. להשלמת הטיפול בתא המנוע, נוספו פריטים חזותיים כמו בית פילטר אוויר וכיסוי מקארבון וצביעת מכסי ראשי המנוע באדום.

בכדי שהלומה תדע לתת גם מענה הולם, הונמכה שלדתה ב-40 מ"מ על ידי קפיצי הנמכה של H&R וחישוקים עשויים אלומיניום ופלדת א-חלד בקוטר 21 וברוחב של 10 אינטשים יוצרו במיוחד עבורה. אל חישוקי הציר הקדמי הגיעו צמיגי יוקוהמה דביקים במידה 225/30 והציר האחורי קיבל מיוקוהמה צמיגים במידה 295/25.

כתום אש

בהיפוך גמור לעולם הדוגמניות, היפיפיות המונעות רק משמינות. לומה הרחיבו את ה-CLR 500 RS בכחמישה סנטימטרים וגם הוסיפו לא מעט לאורכה על ידי שימוש בפגושי ספורט רחבים ובקשתות נפוחות לבתי הגלגלים. מאחור נוסף דיפיוזר שחור לחידוד מראה המירוץ ולשיפור האירודינמיקה. תחת הפגוש האחורי מבצבצות יציאות אגזוז כפולות בקוטר 115 מ"מ. ובכדי להשלים את המראה החיצוני, נצבעה הלומה בצבע כתום, לא לפני שהוחלפו חלקי מתכת בכאלה העשויים קארבון.

פנים הרכב נשלט גם הוא על ידי הצבע הכתום. שילוב עור שחור וכתום בולט מאוד, עוטה את המושבים הספורטיביים והדלתות. חלקי קארבון הצבועים גם הם כתום עוטים את הדשבורד, הקונסולה המרכזית וגלגל ההגה.

המהלומה שקיבלה ה- CLR 500 RS הוצגה בז'נבה ולאחר התערוכה יוצעו למכירה קיטים מיוחדים הכוללים את כל הרכיבים החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully