וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאאבילק

ירון אדרי

12.3.2007 / 20:01

קונצרן GM ממשיך את החדרת מותג קדילאק באירופה והפעם עם סטיישן המבוסס על הסאאב 9-3

ההסתערות של קדילאק על השוק האירופאי ממשיכה והפעם בפגיעה ישירה לנישה אותה האירופאים אוהבים והיא הסטיישנים. ה-BLS ווגון היא למעשה סאאב 9-3 סטיישן שעברה הסבה חיצונית וקיבלה את המראה העכשווי של קדילאק, בעיקר בחזית המזוהה כל כך עם קוויה החדים. זאת למעשה הסטיישן הראשונה אי פעם שמציגה קדילאק.

ארבעה מנועים יוצעו עם ה-BLS, כולם מונשמים בעזרת מגדש טורבו. מבינהם רק מנוע דיזל אחד וכאן ישנו סימן שאלה גדול כיוון שהשוק האירופאי ידוע כחובב דיזל ואם קדילאק רוצים לכבוש אותו, אולי רצוי היה לתת אופציות נוספות. בכל מקרה, נתוני מנוע ה-1.9 טורבו דיזל עומדים על 150 כוחות סוס. משלושת מנועי הטורבו בנזין, שניים בנפח 2.0 ליטרים כשהאחד בהספק של 175 כוחות סוס והאחר עם 210 כוחות סוס והמנוע הרביעי בהיצע הוא החזק בחבורה בתצורת V6 בנפח של 2.8 ליטרים ובהספק של 255 כוחות סוס. היצע תיבות ההילוכים יכיל תיבה ידנית שישה הילוכים ואוטומטית עם חמישה.

קונצרן GM מתכנן כבר שנים רבות את החדרת המותג האמריקאי המובהק לשוק האירופאי. אסטרגית החדירה כוללת בין היתר פיתוח דגמים במיוחד עבור שוק זה בדיוק כפי שנעשה עם ה-CTS שגם היא עתידה לקבל גרסת סטיישן להיצע.

תחילת שיווק הקדילאק BLS ווגן באירופה צפוי לקראת סוף השנה הנוכחית.

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully