וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לאסטרה

ירון אדרי

13.3.2007 / 12:08

האופל אסטרה היא הנמכרת בסוגה באירופה. עם מתיחת הפנים מקווה היבואן להגדיל מכירותיה גם בישראל

היא אמנם שיאנית המכירות באירופה לשנת 2006 עם כ-440,000 מסירות, אך בארץ היא תמיד הייתה בתחום האפור של קנייה כדאית או לא. עם חזית משודרגת, מנוע מחוזק ו-5 כוכבי בטיחות, מקווים ב-UMI להעלות את מכירותיה בישראל.

הדור השלישי של האסטרה הושק עוד ב-2004 ולאחרונה עבר מתיחת פנים כוללת. השינוי העיקרי מגיע מתא המנוע בנפח 1.8 ליטרים שהספקו עלה בכ-10% לנתון מכובד של 140 כוחות סוס מה שהופך אותה לחזקה בקטגוריה. תיבת ההילוכים שתוצע תהיה אוטומטית כמובן.

מתיחת הפנים החיצונית כוללת גריל ופגוש חדשים בגימור כרום כמו גם תאורת החזית. בתוך תא הנהג נמצא עיצוב מעט שונה לקונסולה המרכזית. האבזור שיוצע באסטרה כסטנדרט יכלול בקרת שיוט, מערכת CD עם 7 רמקולים מבוקר מההגה ולוח תצוגה.

מפרט הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, מערכת ESP ו-ABS. בצד הבטיחות הפסיבית הוקשחה שלדתה וחוזקה לקבלת הגנה טובה יותר. על השינויים שעברה חתום ה- Euro NCAP שלאחר מבחני הריסוק העניק לה 5 כוכבים.

מחיר דגם הבסיס יעמוד על 132,900 ¤ ותוספת של 7,000 ¤ תזכה את הרוכש ברמת גימור שתכלול חיישני גשם למגבים, הדלקת אורות אוטומטית ובקרת אקלים אלקטרונית. האסטרה תשויך לקבוצה 3 וב-UMI מכוונים אותה ישירות מול הגולף.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully