וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוס ממשיך לדהור

ירון אדרי

13.3.2007 / 13:27

כמו יין, גם מכוניות פרארי משתבחות עם השנים, כפי שניתן יהיה לראות בפסטיבל פרארי ביוני הקרוב

וואלה! רכב לא צריכים סיבות מיוחדות בשביל לספר לכם על פרארי, אז כשמדובר על פסטיבל מוטורי במסלול המירוצים הבריטי בסילברסטון לא נספר.

פסטיבל פרארי ייערך בחודש יוני ויאפשר הזדמנות נדירה לחזות במכוניות המירוץ מ-60 שנותיה של חברת האקזוטיקה האיטלקית. על המסלול יעלו לראשונה בסוג אירוע שכזה, ארבע קטגוריות שונות של מכוניות מירוץ.

פרארי צ'אלנג'

קטגוריית הפרארי צ'אלנג' מיועדת עבור המכוניות מדגם ה-F430 בעלות מנוע ה-V8 בעל 490 כוחות הסוס. כל המכוניות הותאמו במיוחד למסלולי המירוצים ונוספו להם כלובי התהפכות, צמיגי מירוץ על חישוקי 19 אינטש ומערכת בלימה משודרגת. מירוצי הקטגוריה ייערכו בשיטת סיבולת (מירוץ שנערך לאורך מספר שעות) במספר מסלולים באירופה. זאת העונה השנייה שבה נערכים מירוצים אלה והמירוץ הבריטי תוכנן במיוחד לאירוע.

FXX

לאחר צאתה של מכונית העל, הפרארי אנזו, החליטו האיטלקים כי יש צורך בהוצאת מהדורה משודרגת בכמות מוגבלת. כך יוצרו להן 30 מכוניות מהדגם המשופר כשאחד מהמאושרים לקבלה הוא נהג הפרארי הפורש, אלוף העולם 7 פעמים, מיכאל שומאכר. 29 הלקוחות האחרים יוזמנו ליום מסלול מיוחד בו ילמדו להכיר את צדדיה האפלים של מכונית העל המשופרת.

ההיסטוריות

קטגוריה זאת מכילה בתוכה את כל מכוניות המירוץ שייצרה פרארי לאורך שנותיה, להוציא מכוניות הפורמולה1 שמקבלות קטגוריה משלהן. כך ניתן למצוא על המסלול אגדות כמו ה-166 אינטר וינלה משנות ה-50, ה-250 קליפורניה ספיידר משנות ה-60, ה-365GTB/4 קומפטיציונה מ-1972 וה-512BB שכיכבה בלה-מאן בשנות ה-80.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

F1

בניגוד לקבוצות מירוץ אחרות, בפרארי לא אומרים לא ללקוחות שהממון בכיסם וכמהים להעביר לבעלותם מכונית פורמולה1. כך יכול למעשה כל אחד לרכוש מכונית שרק שנתיים קודם לכן ננהגה על ידי מיכאל שומאכר וחבריו לקבוצה. הלקוחות המאושרים יעלו על המסלול עם הפורמולות מהעשורים האחרונים וכך ניתן יהיה לראות את מכוניותיהן של ניקי לאודה, ז'יל ווילנייב ורבים אחרים עושות קאמבק.

למי שמתכנן נסיעה לאי הבריטי נמליץ לעשות זאת בין השמיני לעשירי ביוני ומומלץ לשריין כרטיסים בקו ההזמנות החם במספר 0874-588-230 באזור חיוג אנגליה. המחיר אגב, 20 פאונד פלוס מע"מ (כ-200 ¤) שיקנו לכם כניסה לשלושת ימי הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully