וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומפקטית של וולוו כבר כאן

ירון אדרי

13.3.2007 / 18:07

הקומפקטית היוקרתית של וולוו מגיעה לישראל ומקווה לנגוס בפלח השוק של האודי A3 וב.מ.וו סדרה 1

לפני מספר חודשים הציגה וולוו את הקומפקטית 3 דלתות הראשונה שלה מזה זמן רב, ה-C30, במטרתה להרחיב את פעילותה לקהל יעד צעיר יותר מזה אליו היא רגילה. כעת מודיעה חברת מאיר, יבואנית וולוו לישראל, על תחילת שיווק ה-C30 בארץ.

ה-C30 מציגה מרכב 3 דלתות קומפקטי עם מרווח פנימי נדיב. חיצונית, בהחלט ניתן לקבוע כי מדובר בעיצוב חדשני שבנוסף מנסה לשמור על חלק ממרכיבי העיצוב המזוהים עם דגמי הפרימיום של החברה. בוולוו גאים לציין כי שלדתה הספורטיבית ומנועיה החזקים יעניקו חוויית נהיגה לאוחז בהגה.

האבזור הבטיחותי של ה-C30 יכלול את מיטב הטכנולוגיות העדכניות ביותר אותן ראינו כבר בדגמים הגדולים יותר. עם 6 כריות אוויר ובקרת יציבות ומשיכה (DSTC) כסטנדרט, תמשיך וולוו להצדיק את המוניטין הבטיחותי שלה. מערכת ה-BILIS לניטור כלי רכב בשטחים המתים תוצע גם היא כאופציה. במבחן ריסוק שערך ה-Euro NCAP, השיגה ה-C30 חמישה כוכבים.

המתחרות הישירות איתן תתמודד וולוו על ליבם של צעירים מבוססים הן האודי A3 והב.מ.וו מסדרה 1, שתיהן מגרמניה. יתרון אחד כבר עומד לזכותה בדמות התארים לה זכתה דווקא בשוק הגרמני כשזכתה בפרס "הגה הזהב" של המגזין "Bild am Sonntag" ובפרס המכונית הקומפקטית היפה של המגזין "Auto Bild".

היצע המנועים יכלול שלושה מנועי בנזין החל מה-1.6 100 כוחות סוס (עם תיבה ידנית), דרך ה-2.4 170 כוחות סוס ומנוע הטורבו T5 בנפח 2.5 ליטרים ולו 220 כוחות סוס (שני האחרונים עם תיבת הגירטרוניק). מנוע דיזל יחיד יוצע עם ה-C30 ולו 109 כוחות סוס ואליו תשודך תיבה ידנית. טווח המחירים יחל ב-167,500 ¤ לדגם הבנזין 1.6 ועד ל-235,500 ¤ לדגם ה-T5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully