וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של הארלי ודיווידסון

ירון אדרי

14.3.2007 / 16:14

אופנועי חברת הבת של הארלי-דיווידסון, ביואל, הגיעו לישראל. אמש נחשפו על ידי היבואן

לשלל ההשקות והדגמים שיוצגו בתערוכת גלגלים בחול המועד פסח, יצטרפו גם האופנועים הייחודיים והמעניינים של חברת ביואל מארה"ב, אותם חשף אמש היבואן. פרט לעובדה כי ביואל היא חברת בת של הארלי-דיווידסון, מדובר על כלים דו-גלגליים המיוצרים בטכנולוגיות ייחודיות.

יבואנית הביואל, חברת ג.ב.ר שירותי רכב בע"מ, תביא לתערוכת גלגלים שלושה דגמים.
יוליסס: אופנוע תיור המתאים לרכיבות ארוכות בנוחות מקסימלית עם אפשרויות לזיווד. ליוליסס יכולת רכיבה בשבילים תודות למשקלו הקל יחסית לאופנועים אחרים מסוגו.

לייטנינג: המענה של ביואל לרכיבה ספורטיבית. תכנונו ההנדסי מאפשר לעשות זאת ללא כל בעיה ועל מנת להופכו לזריז יותר, הושקעו מאמצים רבים להפחתת משקלו. הלייטנינג מגיע ללא פיירינגים (פלסטיקה חיצונית).

פאיירבולט: אם חשבתם שהלייטנינג קרבי חכו לפאיירבולט האקזוטי, הגרסה הסופר ספורטיבית ואגרסיבית בעל המימדים המינימאליים. דגם זה דורג כאופנוע בעל היכולת הטובה ביותר מבין 50 אופנועים שנבדקו על ידי מגזין BIKE הנחשב.

לכל דגמי הביואל מנוע V-Twin חזק, מיכל דלק הממוקם בתוך השלדה ורצועה במקום שרשרת. לביואל טכנולוגיות רבות הייחודיות רק לו וחלקן רשומות כפטנטים כמו למשל דיסק הבלימה הממוקם בהיקפו של החישוק ולא במרכזו על מנת להשיג איכויות בלימה משופרות.

תגי המחיר שיצורפו לביואל יהיו תחרותיים ביותר ויחלו בכ-100,000 ש"ח לדגם הלייטינג XB12S ועד כ-130,000 ש"ח לדגם היוליסס XB12X.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully