וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנטה אבל לפניך

ירון אדרי

15.3.2007 / 13:30

אחרי הקוניגסג שקראה תגר על הבוגאטי, מגיעה מארה"ב הטוענת החדשה לכתר המהירות ה'אולטימייט' מבית SSC

אתר רשמי

אין ולו כתבה אחת על מכונית ספורט שאנו מעלים שמביאה ישר את כל הטוקבקיסטים להזכיר את הבוגאטי וירון שיש בה יותר מהכל. אז שימו לב כולכם ורשמו לעצמכם את השם הבא, SSC אולטימייט אירו TT.

יום הדין נקבע ל-21 למרץ 2007 כשהאולטימייט תנסה לקיים את הבטחת מהנדסיה ותשפר את נתון המהירות שקבעה הוירון ב-30 קמ"ש. בכדי לעשות זאת, יסגרו כ-20 ק"מ של ישורת מכביש 93 המהיר בנוואדה כשבקצהו תעמוד מערכת לייזר למדידת המהירות מדויקת בעלת סטייה מרבית של אחוז אחד.

פיתוח ה-TT ארך כ-7 שנים בהן הצליחו המהנדסים להוציא ממנוע ה-V8 בעל שני מגדשי הטורבו הספק של 1,183 כוחות סוס ומומנט של 152 קג"מ אתם ניתן לסובב את כדור הארץ לו רק הייתה מספיק אחיזה בכביש. נתון מדהים נוסף הוא המשקל שעומד על 1,248 ק"ג בלבד, פחות ממכונית משפחתית 1.6 כולל הבגאז'. ושוב נזכיר את מהירות היעד הסופית, 437 קמ"ש. אגב, אם 100 קמ"ש מספיקים לך, יקח לך 2.8 שניות להאיץ.

תג המחיר עדיין לא פורסם, אך הנהג המהיר יזכה לקבל גם כיסאות עור של רקארו, מערכת שמע עם 10 רמקולים איכותיים, נגן DVD, מערכת ניווט, מצלמה לנסיעה ברוורס (מי יודע באיזו מהירות) ומערכת מיוחדת להגבהת המרכב ב-10 ס"מ לנהיגה בכבישים משובשים (או פסי האטה).

בינתיים, עד שיופק הסרט הבא לאחר קביעת השיא, ניתן לכם ליהנות מהאולטימייט כפי שהייתה בשנת 2005.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully