וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסימל קומפקט

ירון אדרי

15.3.2007 / 16:42

מרוץ חימוש חדש נפתח בקבוצת ה'ספורט קיט קאר'. הדרונדה אמנם דומה לאריאל אטום, אבל עשויה להיות יותר מעניינת

נכון. היא מגיעה מבריטניה, אין לה גג, יש בה רק שני מושבים ומבחוץ היא נראית כמו ערמת צינורות. אז בגלל כל זה צריך לחשוב שמדובר באריאל אטום?!

הדרונדה היא פרוייקט בריטי שעושה שימוש במנוע גרמני ומכוון אל השוק האמריקני. הנוסחה הפשוטה של שלדת צינורות, מתלי עצמות עצה כפולות וצמיגים דביקים, הופכים אותה למכונית מצוינת לנהיגת מסלול כפי שיעשה בסוף השבוע הקרוב במסלול סברינג שבארה"ב, עת תערוך הדרונדה את הופעת הבכורה שלה לציבור.

באחוריה של הדרונדה שוכן מנוע האודי 1.8 טורבו ששודרג על ידי קוסוורת' ולו 250 סוסים המופקדים על הובלת 726 ק"ג. יחס הספק משקל זה אחראי לכך שתוך פחות מ-4 שניות יראה מחוג המהירות 100 קמ"ש. לא מספיק? שינוי בתוכנת ניהול המנוע תוסיף לאורווה 50 סוסים נוספים.

העם האמריקאי ידוע כפטריוט ובמיוחד לשם כך תיוצר הדרונדה בעבודת יד במפעל שיבנה במישיגן. שיווקה יחל במהלך חודש מאי ותג המחיר לשוק האמריקאי עדין לא פורסם, אך הוא צפוי להיות זהה למחיר באנגליה שם הוא עומד על כ-23,000 פאונד. המשמעות היא תג מחיר של כ-45,000 דולר אמריקאי (כ-200,000 ¤), זהה למחיר האריאל אטום.

לפני כחודשיים סיפרנו לכם על ה-GTM 40TR, בריטית מינימלית נוספת שהציגה נתונים עדיפים על האטום האגדית וכעת הדרונדה מציגה נתונים עדיפים עוד יותר. האם מדובר בתחילתו של מירוץ התחמשות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully