וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ רנגלר וקומפס בישראל

18.3.2007 / 13:51

'מכשירי תנועה' השיקו היום באירוע מיוחד את דגמי 2007 החדשים של מותג ג'יפ: 2 ו-4 דלתות לרנגלר וקומפס עירוני למשפחות

הבוקר, באירוע השקה מיוחד, הציגה חברת 'מכשירי תנועה', יבואנית קרייזלר, ג'יפ, סוזוקי ופורשה לישראל את הדגמים החדשים של JEEP שהגיעו ממש לאחרונה לארץ. הדגמים החדשים של ג'יפ מציגים עליית מדרגה של ממש ביחס למה שהכרנו עד היום בחברה האמריקנית והיבואן מקווה להכפיל את מספרי המכירות מ-580 כלים בשנה לכדי 1,100.

שועל שטח

שועלי השטח שבניכם וודאי ישמחו לדעת כי הרנגלר החדש לגמרי מציע כעת הרבה יותר מקודמו, אך בעיקר נוספה לו גרסת 4 דלתות שימושית ומרווחת יותר. שתי הגרסאות, בעלות 2 ו-3 דלתות יציעו כסטנדרט שלל מערכות בטיחות כמו: 4 כריות אוויר, ABS, ESP, בקרת משיכה ובקרת התהפכות וכן בולמי זעזועים בעלי כיול שונה לשטח ולכביש, נעילות דיפרנציאל קדמיות ואחוריות בדגמי הספורט והסהרה, סרני DANA 30 מלפנים ו-DANA 40 מאחור ועוד.

גם תא הנוסעים נראה ומרגיש טוב יותר מבעבר עם שימוש בחומרים מוצקים יותר וכן אבזור נאות יותר כמו חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מערכת שמע MP3 עם שישה רמקולים, ריפוד דוחה כתמים ועוד. כמו כן, שתי הגרסאות יציעו אפשרות לפירוק מודולרי של הגג הקשיח, הדלתות ואף השמשה הקדמית.

הרנגלר מגיע לישראל עם מנוע V6 בנזין בנפח 3.8 ליטר המפיק 199 כ"ס והוא ישודך אל תיבה אוטומטית בעלת 4 הילוכים. תיבה ידנית לא תגיע באופן סדיר לישראל, אך היבואן מוסר כי עקשנים שמוכנים לשלם על כך מראש יוכלו לקבל אחת כזו. המחירים של השניים עומדים על 230 אלף שקל לגרסת ה-2 דלתות שנהנית משוק נטול מתחרים כמעט, ו-259 אלף שקל לגרסת ארבע הדלתות שצפויה להיות תחרותית למדי מול הפג'רו, הלנד-קרוזר והדיסקברי. בשנה הקרובה יגיעו לישראל 120 יחידות משני הדגמים.

מחפש את הצפון

המותג ג'יפ אשר היה מזוהה תמיד עם העולם בו נגמר האספלט החליט השנה לפנות גם לכיוון העירוני עם הקומפס החדש. צבי נטע, מנכ"ל מכשירי תנועה מסביר כי הקומפס מיועד לחובבי מותג JEEP אשר מעונינים לנהוג ברכב שכזה, אך לא בהכרח בשטח. וכך למעשה, נכנסה היצרנית האמריקנית אל ליגת מכוניות ה'קרוסאובר' שזוכה לתנופה עצומה בשנים האחרונות.

בניגוד לרנגלר הקשוח, הקומפס אינו מיועד לתנאי שטח קשים. אמנם הוא נשען על שלדת סולם ומציע הנעה לכל ארבעת הגלגלים, אך זו מיועדת בעיקר לתקל שבילים רכים ומדרכות בערים. גם זוויות הגוף (גישה: 20.1, בטן: 20.3, נטישה: 31.4 ומרווח גחון של 20.3 ס"מ) מעידות על כך שאין טעם לבקר עמו במעלות המאתגרים של הנגב.

בחזיתו שוכן מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר המפיק 172 כ"ס ואליו משודכת תיבת הילוכים רציפה CVT בעלת שישה הילוכים. גם הוא מצויד במערכות הבטיחות המתבקשות של 4 כריות אוויר, ABS, ESP ובקרת התהפכות (ERM) וגם בתא הנוסעים שלו ניתן למצוא את הריפוד דוחה הכתמים, מערכת שמע ושאר אביזרים חשמליים.

והמחיר? אמור להיות תחרותי מאוד מול המתחרים (הונדה CR-V, ניסאן X-Trail וכדומה) כאשר יעמוד על 190 אלף שקל. היבואן מסר כי המסירות הראשונות יחלו בחודש אפריל הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully