וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלוי על בלימה

ירון אדרי

19.3.2007 / 13:42

סדנת השיפורים ABT מציגה שיפורים חדשים למערכות הבלימה כי לעצור מהר חשוב בהרבה מלהאיץ מהר

שוק שיפורי הרכב בעולם נמצא בגידול מתמיד. את האביזרים והקיטים השונים שמוציאות הסדנאות השונות, מלווים תמיד נתונים שכוללים עדר מרובה סוסים ופגושים שמכסים ומכסים. נתון שמאבד מתשומת הלב הם הברקסים שהם למעשה אחד הפרמטרים החשובים ביותר ברכב. הבעייה היא לא ההאצה אלא יכולת הבלימה והיא חשובה הרבה יותר.

סדנת ABT הגרמנית מודעת היטב לנוסחה של בלימה מול כוח מנוע והם מציגים כעת שתי מערכות בלימה משופרות, אותן ניתן להתאים לרוב דגמי הספורט של קונצרן פולקסווגן.

המערכת הראשונה מתאימה למכוניות האודי A3 ו-TT ולפולקסווגן גולף, טוראן, איוס וג'טה. הקיט כולל דיסקים מוגדלים בקוטר של 345 מ"מ ובעובי של 30 מ"מ לציר הקדמי, קאליפרים מתאימים ורפידות ספורטיביות ולהשלמת החבילה, צינורות ברקס מסוככים.

המערכת השנייה מתאימה לכל כלי הרכב החזקים יותר ובעיקר לאלה הנועלים את סט חישוקי ה-20 אינטש של ABT (ה-TT, ה-A6 וה-A8 של אודי), אך לא רק. רוכשי הקיט יזכו לקבל דיסקים בקוטר 380 מ"מ (כ-15 אינטש!) ובעובי של 34 מ"מ. הקאליפר כולל בתוכו 8 בוכנות שיצמידו את הרפידות הסופר-ספורטיביות אל הדיסק בלחץ עצום. גם מערכת זאת תכלול צינורות נוזל בלמים מסוככים שימנעו דעיכה של הבלימה.

מחיר השיפור טרם פורסם ונכון לרגע זה, לחברה עדיין אין יבואן רשמי לישראל. רוצים להרים את הכפפה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully