וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד ההיסטורי

ירון אדרי

19.3.2007 / 15:04

נהגת מירוצי הראלי המצליחה בכל הזמנים חוזרת למסלול, מלווה באודי איתה ניצחה את הפייקס-פיק

מישל מוטון הצרפתיה, היא אחת מהנשים הבודדות בעולם הספורט המוטורי שהגיעה להישגים מכובדים. את מירוצי הסיבולת של לה-מאן היא עזבה לטובת התמחות במרוצי ראלי והיא הנהגת הראשונה שניצחה מירוץ כשעשתה זאת בראלי סאן-רמו ב-1981. את העונה שלאחר מכן סיימה מוטון במקום השני הכללי ועם שלושה נצחונות מרשימים (פורטוגל, יוון וברזיל). מוטון היא גם הנהגת הראשונה שניצחה במירוץ הטיפוס המפורסם בארה"ב, ה'פייקס-פיק', בשנת 1985 עם האודי קוואטרו.

ב-24 למרץ תיפתח באנגליה תערוכת ההיסטוריה הבינלאומית של הספורט-המוטרי, 'מירוץ הרטרו', בסונליי פארק הסמוך לעיר קובנטרי. על ההכנות לתערוכה כתבנו לכם לפני כחודשיים וכעת נמסר כי מירוץ הרטרו יפתח בהופעה נדירה של מוטון שעושה איחוד היסטורי עם האודי איתה זכתה במירוץ הפייקס-פיק.

מדובר על איחוד נדיר ביותר שהתאפשר רק לאחר שהאודי, איתה זכתה ב-85, נקנתה מאספן מכוניות אמריקאי. האודי פורקה לגורמים ובעזרת מחלקת הספורט של החברה, היא שוחזרה מחדש ואחרי 22 שנים של מנוחה היא מצליחה להעמיד על הרגליים שוב את 500 הסוסים.

מוטון בת ה-55 מתרפקת על הישגי העבר ומתרגשת לקראת האירוע. לדבריה, ההישג החשוב ביותר שלה הוא הניצחון בפייקס-פיק וגם היום היא מתמוגגת מאושר מהעובדה שהצליחה לנצח את האמריקאים על אדמתם שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully